Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
thg skrev:Ja YouSee boksen er langsom (har Samsung HD-boksen m. harddisk), ikke mindst opstartstiden hvis strømmen har været fra.

Er der andre der oplever at blæseren konstant kører, også når den er slukket? Jeg kan kun slukke blæseren ved at afbryde strømmen og når jeg så tænder igen forbliver den slukket indtil næste gang jeg tænder for den - ret irriterende! Det begyndte efter en opdatering af boksen for 1-1,5 år siden - underligt...
jeg har oplevet det samme engang, indtil lige pludselig en dag, at den stoppede. - Og det var også en opdatering, der forårsagede denne fejl.
Af GreenPea
Hvis i vil slippe for at genstarte den hver hver anden dag, så formater harddisken. Gjorde det for en måned siden, og har ikke haft behov for, at genstarte den siden. Min var også en pinsel til sidst, men kunne ikke leve uden den :D .
Af Kratz
Kan man formatere harddisken?
Altså sådan uden at pille den ud af dyret først?

Den mulighed har jeg ikke overvejet.
Må indrømme jeg også er ved at blive sindsyg over disse daglige genstarter (som tager op mod 10 minutter - hvis den da ikke går helt kold i processen...)
Af Peter Schrøder
Kratz skrev:Kan man formatere harddisken?
Altså sådan uden at pille den ud af dyret først?

Den mulighed har jeg ikke overvejet.
Må indrømme jeg også er ved at blive sindsyg over disse daglige genstarter (som tager op mod 10 minutter - hvis den da ikke går helt kold i processen...)
Jeps, det kan du godt. Man kommer til at slette konens "De fede sjipper" og "eksfactor" og det er rigeligt besværet værd. Det varer dog ikke ved, desværre.
Af GreenPea
Som sagt, er det over en måned siden, jeg formaterede harddisken, og den kører stadig upåklageligt. Det er klart, at jo længere tid du bruger den efter formatering, jo langsommere vil den blive ligesom din computer.
Der var også et vådt øje eller to, da jeg slettede ungernes optagede børneprogrammer ;) .

Du skal bare gå ind under indstillinger, der ligger formateringen.
Brugeravatar
Af edinger
Peter Schrøder skrev:Man kommer til at slette konens "De fede sjipper" og "eksfactor" og det er rigeligt besværet værd.
+1 :D