Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af egomemig
Seneste nyt fra Fladskærmsshoppen:

Hej Peter

Desværre ikke.

Leverandøren oplyser konstant at de er lige på trapperne, men deres leveringsoplysninger fra Panasonic er åbenbart meget sparsommelige.

Jeg tror desværre ikke at vi skal regne med levering i denne uge som lovet og det beklager jeg rigtigt meget.

Med venlig hilsen

Kundeservice/Jonas
Af Alfen64
Det sq ik helt ok, men havde frygtet det, nu må vi se i næste uge :s :(( :( :o ::l
Af egomemig
NEJ, men til gengæld er det ikke let for dem at hekse ;;)
Af jingle
Som jeg allerede havde spået, så dækker en bemærkning så som:

"de er lige på trapperne" som regel altid over at så går der mindst 1 uge til 2 uger når man snakker om leverings tider.

Og som regel er det blot et udtryk for at man er næsten klar til at levere fordi de står med sidste "hånd på opgaven" for at få dem ud til forhandlerne, dette er dog ikke altid og som regel meget langt fra ens betydende med at sidste hånd på opgaven ikke er tidskrævende.

Så ja det er da godt nok møj irriterende at fladskærmsshoppen ikke får bedre meldinger ind fra leverandøren, men det er nok mest af alt et tegn på at leverandøren selv er i vildrede over hvor langt tid der går før man egentlig kan levere selvom man ved man står med absolut sidste hånd på opgaven hvad det så end måtte være!?!?

Man kan kun spekulere, eller er der nogen her som kender lidt insider fra Panasonic Nordic leverandørens problematikker inden for dette område :D
Jeg tvivler og hvis der var, så kom det sig nok ikek til udtryk her.

Men vores fustrationer er nok ikke større end ham (Fladskærmsshoppen) som der skal levere dem, så lad os give Fladskærmsshoppen en chance da vi jo bestemt har set en super god tilbagemeldings responstid herfra.

Jeg er sikker på at vi derfor nok skal høre noget straks F.S. ved noget eller har noget klar til afhentning(forsendelse ;)
Af Among
Ja, det er pokkers irriterende at vi ikke har modtaget det endnu, men sådan går det ind imellem. Det nytter ikke at hidse sig op over det.

I stedet må jeg jo så bare nyde VM-åbningen på min gamle 42" Panasonic.
Af jingle
Hvor er det nederen at gå og vente og vente og vente :(
Nu må Panasonic eller den ansvarlige for leveringen til Fladskærmsshoppen godt se at komme i arbejdstøjet, nu vil jeg snart ikke vente længere.

Det ender med at Fladskærmsshoppen må lave et nyt tilbud fordi der er gpet så lang tid at VT20E i mellemtidende er faldet så meget i pris at vi nu køber til overpriser :p

Hold øje med dette link om vi stadig har en god deal så længe de ikke er leveret endnu 8) her inde står der at der maks går 5 dage før F.S. har det på lager :p

http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... pid=780850
Af jingle
Spørgsmål til fladskærms shoppen:

De 25 stk. VT20E som er kommet til lager hos Panasonic Danmark, kan vi være heldig at nogle af dem ryger ud til F.S. ?

Svar fra fladskærmshoppen:

Dem som er ankommet skal fordeles mellem alle butikker, så i er ikke med i denne pulje.

:((
Af Alfen64
!:( :(( :( ;) ;;)

Jeg tænkte det sq nok !:(

som det ser ud forventer jeg ikke at kunne købe/få leveret fra FS inden for den første måned eller skal vi sige to (3) :(
der er åbenbart stor efterspørgsel på vores tv 8)
Hmmm overvejer at slette mit køb, men jeg tror bare ikke at jeg får det før andre steder eftersom de som ankommer nu, 25 igår og 10 i næste uge bliver leveret til dem som har haft dem i restordre siden April ::l

SURT SHOW
Af egomemig
Hej Jonas!

Har du hørt nyt fra din leverandør?

Vi er jo en flok der glæder os som små børn til jul :-)

Venlig hilsen
Peter
--------
Hej Peter

Det ser desværre lidt sort ud for vores levering.

Der er "kun" ankommet ca. 65 stk. til Panasonic Nordic.

25 stk. er røget til DK og 40 stk. er gået til vores naboer i Sverige.

Da de skal fordeles mellem alle forhandlere, vil der ikke blive nogen til os i denne omgang.

Nu har jeg den sidste uges tid lovet jer at de var lige på trapperne og det kan jeg så med 95% sikkerhed nu sige ikke holder.

Jeg ved ikke hvornår der kommer flere fra Panasonic og deres leveringsoplysninger er desværre ikke så stabile, at jeg tør stille jeg en ny dato i udsigt.

Jeg beklager dybt at i har siddet og ventet forgæves og i skriver selvfølgelig bare hvis jeres ordre skal annulleres.
Af Alfen64
Kan bare sige surt show :( ;;)

Men det får mig nok ikke til at annullere min ordre lige med det samme, selv om man har lyst, men skal det købes et andet sted ender det jo nok med at man kommer bag i køen da levering til DK ikke dækker efterspørgsel

skal nok til at se måneder og ikke uger frem :s :(
Af jingle
Nu havde jeg en rigtig RIGTIG skidt oplevelse i dag :(

SÅ står man nede i Ringsted og har lige været inde i en Fona for at kikke på endnu en Samsung 3D skærm, som stadig ser flot ud, men ikke rigtig fanger mig som med en VT20E.

Jeg kommer så ud af butikken og står lidt og kikker i det gode vejr, mens en Lastbil ruller op foran butikken.

Sikkert levering af vare tænker jeg.

8) helt korrekt, dette var levering af vare div. printere, PCere og lidt fladskærme.
Men manden står og er ved at køre liften ned, med en palle vare ser jeg krafthelved at der står Panasonic Full HD OG 3D på en af kasserne.

Ah tænker jeg, det kan ikke være en VT20E, men ak jow, der stod sku VT20E på den hvide label ude på kassen :( Tror i lige jeg fik løst til bare at gp ind i butikken og sige det TV i er ved at få leveret behøver i ikke at pakke ud, jeg har købt det nden det kommer ind i butikken :D :p :D O_O

Men de skulle selvfølgelig have en krig for pisset 20.000 Kr. så jeg tænkte hmm... så dum er jeg trods alt ikke, men DAMN det var lige frækt nok sådan at komme trillende med sådan et TV når man selv står og har haft et i ordre nu snart i 1 måned !:(

Så hvis nogle af jer ikek kan vente længere, så smut til Fona i RIngsted, de har lige fået 1 stk. i dag som sikkert bare bliver stillet op som demo model ;;)

Men indtil videre kan jeg godt nærre mig, man kan jo håbe på at prisen falder i mellemtidende :p
Af abejay
Hey folkens

Lyder som et spændende sam-køb - er det muligt at blive koblet på, eller skal vi igang med at finde folk til en runde 2? :-)
Af jingle
abejay

Ja, jeg ved ikke hvor spændende det er mere, som du måske har læst, så trækker leveringen jo en del ud og der er pt. ingen udsigter til hvornår det kan leveres.

Så på den konto tror jeg sagtens du kan nå at blive koblet på :p
Men der går nok op til 1 måneds tid eller måske mere før levering finder sted er jeg bange for.

Prisen på 16.500 Kr. inkl. 4 års total garanti, er jo formidabel i forhold til hvad det koster andre steder, normalt ses det til typisk de 20.000 Kr. plus minus et par hundrede Kr. men hvis ikke man kan få det leveret, så er det jo indtil videre ret teoretisk :p

Ej det skal nok komme er jeg sikker på, men lad os se hvad der sker om 1 uge eller 2.

Jeg er ret sikker på at en runde Nr. 2 andet sted evt. ikke vil hjælpe det store i og med det er i hele DK der er mangel på dette TV. som har været i rest ordre siden April hos mange forhandlere der for nylig få steder er blevet leveret 1 stk. pr. butik og det er det svært at lave samkøb om jo :p

Men ham som står for samkøbet giver dig sikkert besked om du kan komme med på vognen. 8)
Af Among
Så har fladskærmsshoppen.dk hævet prisen til 18.695 kr.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11