Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Radiomanden skrev: 18. feb 2025, 10:49 Det er ikke givet at det er udbyderen der havde problemer, det kunne være andet der gjorde sig gældende.
Jeg er fuldstændig klar over at det ikke er givet, at det er udbyderen der har problemer. Det er snarere producenten af programmet der ikke vægter kvalitet.
Det er sandsynligvis fordi meget af signalet sendes trådløst via 5G nettet, for at spare udgiften til de traditionelle tv vogne. Mit indlæg var ligeså meget minded på at skabe opmærksomhed omkring problemet, så udbyderen forhåbentligt på et tidspunkt bliver opmærksom på disse problemer.

Mvh Provinsen
Det må vel være op til dem der formidler, You See, Norlys og andre at beting at det de skal formidle, har en ordentlig kvalitet, hvis ikke, så burde de nægte at formidle det.
Enig....jeg så med via Norlys kabel tv, så er ikke i tvivl om at det er galt allerede ved kilden. Og jeg mistænker også gevaldigt det here nye setup med trådløs transmission af signalet via 5G. Det superliga jeg så i weekenden på Viaplay´s kanaler var noget bedre (uden direkte at være prangende) og de har jo selv overtaget produktionen igen hvad jeg forstår...
Ved ikke hvem eller hvordan det foregår, men det skal da være iorden, det er da dyrt nok for dem der bruger penge på det. Skrammel skal man ikke bruge penge på. Klag til Norlys.
Så må de forlange at få leveret i en ordentlig kvalitet, eller undlade at sende det ud. Det vil dog nok aldrig ske, det vil kun skabe gigantisk vrede, hvis ikke det sendes, for bold i dårlig kvalitet er jo bedre end ikke at kunne se det.