14. apr 2016, 12:09
#230661
Er der andre der finder Yousee TV helt håbløst? Efter Trefor har tvunget os til at skifte fra Waoo, må jeg sige det er blevet et mareridt at se TV. Her er mine foreløbige problemer, som jeg kan se på trustpilot, jeg ikke er den eneste der bøvler med:
Først er prisen langt højere, eftersom der ikke er frit valg. Jeg skal betale 150kr mere for at modtage de samme kanaler jeg havde hos Waoo.
Du kan ikke skifte kanaler fra dag til dag, og modtage dem med det samme som hos Waoo. Hos Yousee er det kun fra måned til måned.
Tv boksen er langt langsommere. At komme ind på tv guiden tager 10 sekunder. Hos Waoo gik der 1 sekund.
Ingen Tekst TV uden antennekabel.
Du kan ikke vælge favoritkanaler, og fravælge alle de tyske og ligegyldige kanaler, man ikke gider se alligevel i TV guiden.
Manglende synkronisering mellem lyd og billede på flere kanaler.
Hakkende billede især på DR2 og TV2, på deres nyhedsopdateringer nederst på skærmen
Mangler kanalen H2, selv om den er bestilt som bland selv kanal.
Ingen undertekster på History kanalen.
Ingen svar på emails fra deres kundeservice!
Jeg må sige jeg har fået nok efter kun 3 dage, og hvis de ikke svarer på mine henvendelser i dag, vil jeg gå til forbrugerstyrelsen. De leverer tydeligvis et defekt produkt, og jeg vil opfordre alle andre til at klage, så de ikke slipper afsted med det.
Først er prisen langt højere, eftersom der ikke er frit valg. Jeg skal betale 150kr mere for at modtage de samme kanaler jeg havde hos Waoo.
Du kan ikke skifte kanaler fra dag til dag, og modtage dem med det samme som hos Waoo. Hos Yousee er det kun fra måned til måned.
Tv boksen er langt langsommere. At komme ind på tv guiden tager 10 sekunder. Hos Waoo gik der 1 sekund.
Ingen Tekst TV uden antennekabel.
Du kan ikke vælge favoritkanaler, og fravælge alle de tyske og ligegyldige kanaler, man ikke gider se alligevel i TV guiden.
Manglende synkronisering mellem lyd og billede på flere kanaler.
Hakkende billede især på DR2 og TV2, på deres nyhedsopdateringer nederst på skærmen
Mangler kanalen H2, selv om den er bestilt som bland selv kanal.
Ingen undertekster på History kanalen.
Ingen svar på emails fra deres kundeservice!
Jeg må sige jeg har fået nok efter kun 3 dage, og hvis de ikke svarer på mine henvendelser i dag, vil jeg gå til forbrugerstyrelsen. De leverer tydeligvis et defekt produkt, og jeg vil opfordre alle andre til at klage, så de ikke slipper afsted med det.