Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej!

Jeg har skiftet mit Philips tv (37PFL7403H) i stuen ud med et større Panasonic, og har nu hængt Philips'et i et andet rum.
Der var ingen problemer med at Panasonic-tv'et fandt de digitale kanaler, men når jeg laver en søgning med Philips, finder det ikke DVB-C kanalerne, kun de gratis DVB-T kanaler...
Jeg kan ikke vælge at skifte tuner på Philips-tv'et men kan se at det er DVB-T kanalerne den finder, fordi Panasonic-tv'et viser dem under DBC-T menuen.

Hvordan får jeg Philips'et til at finde DVB-C kanalerne? Det har DVB-C tuner og har jo virket uden problemer tidligere( det viste alle kanalerne i stuen)... Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde svaret.

Jeg har sat et stik på i væggen, hvor der kan sidde 2 antennestik på, og det ene TV viser jo det hele fint.

Bonusinfo:
De analoge kanaler der vises på Philips'et er der en del "sne" på, og kablerne er fra samme tromle...Jeg synes stikkene ser ok ud.
Jeg bruger Parknet, og deres søgefrekvens er 314, og symbolrate er 6.875, med netværksid 100 (kan ikke se hvor det skal tastes ind)

Nogen der har løsningsforslag???