Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folkens.
Jeg har lige købt et Philips 42pfl4606h/12, det er tilsluttet min Samsung BD-P4600 med et HDMI kabel. Men efter at have spillet en film i et stykke tid slukker BluRay afspilleren helt af sig selv. Er der nogen der kan hjælpe mig?
MVH Mads.
madsmads skrev:Hej folkens.
Jeg har lige købt et Philips 42pfl4606h/12, det er tilsluttet min Samsung BD-P4600 med et HDMI kabel. Men efter at have spillet en film i et stykke tid slukker BluRay afspilleren helt af sig selv. Er der nogen der kan hjælpe mig?
MVH Mads.
måske en god ide at sætte korrekt overskrift på. Der er intet som indikerer at det er dit tv som slukker din bluray afspiller her?

den kan være defekt, stå på selvsluk-timer eller måske noget helt andet. tv't er nok det sidste som slukker den her. hvis du altså ikke slukker tv samtidig så er det jo simplink som gør det.
Af JonesDK
Prøv at kig indstillingerne igennem.
Hvis det er ligesom med Samsungs tv, så er det noget "øko-sjov" der er sat til. Så hvis maskinen ikke bliver brugt i x antal timer, så slukker den selv.
Menu punktet hedder "økoløsning".

Skal lige siges jeg ikke er sikker i min sag, da jeg kun har prøvet det på mit tv.