Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det har jeg ikke hørt om før. Har den gjort det lige fra start eller er det opstået senere?

har du indtastet det rigtige netværks-Id for dit område, da du foretog en kanalsøgning?
Af theman72
Det har været sådan fra starten :((

Øh netværk id, det tror jeg nok at den selv gjorde ;;)
Af Rex64
Hej, jeg tror det gælder alle (flere) modeller af lg det opfører sig på den måde, har selv 42sl8000 og 32lh4000 og de gør det samme.
Jeg er på stofa i kolding
Af jgr
Jeg er med på en lytter her, da jeg heller ikke kan forstå hvad der er galt?!
Jeg har selv 47SL8500 derhjemme, og der *har* jeg en kanal 1 - og har altid haft det.
Men hos en kammerat har jeg netop installeret en 47SL8500 + en lille 32" LG, og der er ingen kanal 1 på nogen af dem. Det er en meget mærkelig "fejl", som jeg håber der kan findes en løsning på.

Alle tre TV får signal fra vores lokale antenneforening, der får leveret fra Stofa.

Jeg har valgt "--" i land på begge de nye TV - ligesom på mit eget herhjemme, så opsætningsmæssigt burde de være ens.
Af Dunker
Hej

Jeg har samme problem på mit LG ps8000. Pt. har jeg ingen kanal1. Det virkede dog i starten da jeg fik tv'et, der havde jeg en kanal 1. Men efter engang at have indstillet nye kanaler, så forsvandt kanal1. Mærkeligt. Og det kan heller ikke finde ud af sommertid......
Af jgr
Så fandt jeg delvist en løsning:

Man skal lave en fuld kanalsøgning - som i mit tilfælde tager 20-30 minutter. Husk, at fravælge "automatisk nummerering" når du søger.

Jeg har lige prøvet det på mit 47SL8500 og nu har jeg en kanal 1 igen.