Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har netop anskaffet mig et Sony Bravia EX5/40 og har kæmpe problemer med at installere Digitale kanaler.

Jeg har brugt følgende installationsdata:
Frekvens: 143
NetværksID: 00601 (Sydjylland)

Første gang jeg kørte den fulfautomatiske søgning fandt den 8 digitale kanaler. Jeg har efterfølgende skiftet antennestik og fundet 64 kanaler, men mange mangler..herunder DR, TV2 osv.

Har haft ringet til Yousee og Sony Support og begge steder er de ude af stand til at give nogen form for brugbar hjælp.

Jeg fik efterfølgende et fif om at reboote og køre via. svenske indstillinger, hvilket gør at tvét faktisk finder både DR & TV2, dog melder den om manglende signal?

Nu står jeg efterhånden med lidt af en udfordring for at få dette show up and running:-D - Håber der sidder en super skarp gut derude med de vise sten?

Mvh/Morten
Af sokken
lyder til det er signalet det er galt med.. jeg har haft samme problem engang og der kom yousee og målte signalet og skiftede antenne ledningen ud til boxen og det hjalp
Af Morten Harder
Hejsa

Har rodet en del med atennestikket og nu fået gode billeder.

Jeg magler dog stadig at kunne finde DR og TV2 mm. så det er formentligt signalet der fejler.

Hvad koster det at få en mand fra Yousee ud?