Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Abubu
Hej flatpanels ;)

Jeg leder efter tv-selskab der kan tilbyde fede hd-kanaler og mange kanaler som zulu osv. Jeg vil dog gerne have sports-kanaler som 6´eren, 3 plus og tv2 sport. Men hvilket selskab anbefaler i?

Hilsen
Mads :)
Af noxity
Måske du lige selv skulle starte med at finde ud af hvilke du overhovedet kan få, før du begynder at sætte folk i arbejde.

Selv regl er det stærkt begrænset hvilke udbydere man kan vælge imellem på de enkelte bopæle.
Af Abubu
Det var ikke så meget at sætte folk i arbejde, bare hører om der andre der havde gode erfaringer med nogen selskaber der havde de kritirier jeg nævnte.

Mvh
Mads :)
Af Mysen
man kan ikke vælge alt muligt. Det kommer an på, hvor man bor. Skal du have en parabol kan du vælge imellem viasat og Canal Digital. Du kan også få noget billigt men begrænset Boxer tv med en alm. antenne og en boks..

Men om du skal have fiberbredbånd, yousee, stofa... Det kommer sq lidt an på hvem, hvis da nogen tilbyder.
Senest rettet af Mysen 4. jan 2011, 21:10, rettet i alt 1 gang.
Af dkscan
Det nytter jo ikke noget, at folk varmt anbefaler f.eks. YouSee, hvis du bor i et område, hvor det er Stofa, der leverer kabel-tv.

Du bør derfor være lidt mere præcis med hvad mulighederne er. Er satellit-tv (egen parabol) f.eks. med i overvejelserne.