Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Juve
Hej

Har lige købt LG 47le530n. Kan ikke finde de HD kanaler der er i min pakke ( mellempakke). Andre kanaler kan jeg sagtens finde.

Nogen der kan hjælpe???
Af Colt
Det har dvb-c og mpeg4 så du skal kunne finde dem.. har du været inde og søge på dem via. de frekvenzer du burde kunne finde på din udbyders side ?? kommer jo an på hvilken udbyder du har..
Af Juve
Hej.

Jeg har skiftet fra 143000 til 44200 og der kom 4 DTV kanaler, DR HD og tre andre, med ingen billedet på dem...ved ikke om der er andre frekvenser der fanger de andre HD kanaler så som tv3plus, K5, ect??
Af Colt
Der skulle gerne være mere end kun frekvensen som du skal skifte.. Mit gamle LCD le40a556 mener jeg det hedder har også DVB-C og kunne ikke finde mine kanaler via dansk bredbånd.. Så når du skal ind og finde kanalerne og er under digital kanaler: Så når du skal vælge land.. Du kan godt tage sprog osv. på Dansk.. Men når du skal vælge land.. Så tag: Finland ! Den går ind og søger på alle frekvenser der er muligt via din forbindelse.. Og det virkede på mit. Mine andre 3 har kørt det rent igennem når jeg har smidt frekvens og de andre tal ind.
Af Juve
Colt skrev:Der skulle gerne være mere end kun frekvensen som du skal skifte.. Mit gamle LCD le40a556 mener jeg det hedder har også DVB-C og kunne ikke finde mine kanaler via dansk bredbånd.. Så når du skal ind og finde kanalerne og er under digital kanaler: Så når du skal vælge land.. Du kan godt tage sprog osv. på Dansk.. Men når du skal vælge land.. Så tag: Finland ! Den går ind og søger på alle frekvenser der er muligt via din forbindelse.. Og det virkede på mit. Mine andre 3 har kørt det rent igennem når jeg har smidt frekvens og de andre tal ind.
Hej Colt. Har prøvet det du sagde og har godt nok fundet nogle kanaler men kun med sort skærm. Kanaler jeg fandt, er Canal+, canal+ sport Tv drama og sådanne kanaler, altså hverkan lyd eller billede er på, ud over denne DR HD kanal. Jeg kan bare ikke finde de 5-6 HD kanaler der følger med i den mellempakke jeg har, altså 3+HD kanal5HD, 6HD, ZDFHD, SVT1HD, Det er de kanaler jeg gerne vil ha'...