Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Jeg har et Panasonic TX-P42X20
Når jeg laver en ny digital kanal søgning kommer der ingenting. Den kan sagtens finde de gamle analoge kanaler men ingen digitale kanaler.
På min mors Sony fladskærm kan den sagtens.
Hvad kan problemet være?
Vi har den den store pakke hos Stofa.
Kan se, at når man går ind og vil søge efter kanaler på dvb/c står der nogle indstillinger.
Frekvens netværk osv. er det noget jeg skal ændre på?
Af PeterD
Prøv at søge i forumet under: kanalindstilling Panasonic x10y.

Det er noget med at du først skal lave en dvb-t søgning hvor den ikke finder nogle kanaler, derefter skifter du til dvb-c søgning via fjernbetjeningen.

Vælg evt. Finland som land i stedet for Danmark. Ved ikke om det er en fejl på selve tvet men det skulle hjælpe med at finde dvb-c kanalerne.

Men prøv at søge rundt i forumet.
Af Rodding
Tak for responsen.
Har læst lidt og jeg vil lige prøve, at gendanne det og vælge sverige som land. Hvis det ikke virker, så vil jeg prøve med den indstilling der står på stofa's hjemmeside. Hvis det ikke hjælpe, kan jeg ikke se hvad det er. Måske et for dårligt/slidt kabel.
Af Rodding
Så fik jeg det endeligt til at virke.
Jeg skiftede til sverige som land og ændrede frekvens og netværk. Nu er det jo næsten et helt andet tv.
Billedet er blevet MEGET skarpere og der er overhovedet ingen plasmastøj eller lignende.