Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thure Jensen
Der står jo ikke hvad opdateringen ændre. Det er et typisk problem med samsung og deres opdateringer.
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Thure Jensen skrev:Der står jo ikke hvad opdateringen ændre. Det er et typisk problem med samsung og deres opdateringer.
Hvad er det for en udtagelse, Typisk problem med samsung- Hvis du ikke oplever problemer med din skærm så skal du ikke opdater, det er logik.

Den sidste nye update laver rettelser til Fransk tv og Codec til Media delen og Guide updateringer, Dette kan man få afvide hvis man ringer til deres support. Hvis du ikke kender nummeret er det 70701970

3D benny
Af Tazzyted
Nogen der har erfaringer med den seneste firmware update fra Samsung til 8 serien? Den blev released i denne uge 2 November.

Jeg har opdateret og oplever en del bugs med denne.... For det første resatte den hele mit tv til factory settings, så jeg skulle hele vejen med kanal søgning, indstiling osv !:(

Desuden oplever jeg nu at min EPG slet ikke fungerer mere erfter opdatering, den modtager ingen information overhovedet og der står bare "ingen information" på alle kanaler????

Nogen der har erfaringer med denne seneste opdatering, kom frisk :)
Af Thure Jensen
Til 3Dbenny.
Flot, det kan ikke være rigtigt at man skal ringe til support for at få at vide hvad opdateringen gør. De kan skrive det i forbindelse med opload på deres side, som de gør nogen steder i verden, glemmer dog og rette det nogle gange.
Det kan jo også være der er ny tiltag og forbedringer i deres opdateringer.
Se nu den sidste opdatering der er gået galt(3001.1) som de så har pillet af og lagt en midlertidig (3000.6)op i stedet for, men ikke noget om at man ikke kan downgrade eller andet.
Det er ikke godt nok, når det går galt må man i det mindste forvente at de beskiver en løsning.
ET godt ry tjener man op gennem god servrice, hvilket mangler her.
Af Tazzyted
Meget meget enig Thure! Jeg er ovenud begejstret for mit Samsung TV men jeg synes også de mangler en del tilbage at ønske på deres service område som praktisk talt ikke er eksisterende. De smider opdateringer ud til højre og venstre men ikke nogle ordentlige beskrivelser osv.

Jeg kæmper selv med PVR funktionen som ikke virker ordentlig på mit tv fordi jeg har Stofa, Samsung siger de arbejder på en løsning som de nu har arbejdet på i 4 måneder og det er altså en fejl der gør at min PVR funktion på tv'et er ubrugelig, det er bare ikke godt nok, når man har købt et fjernsyn til 25K
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Tazzyted skrev:Nogen der har erfaringer med den seneste firmware update fra Samsung til 8 serien? Den blev released i denne uge 2 November.

Jeg har opdateret og oplever en del bugs med denne.... For det første resatte den hele mit tv til factory settings, så jeg skulle hele vejen med kanal søgning, indstiling osv !:(

Desuden oplever jeg nu at min EPG slet ikke fungerer mere erfter opdatering, den modtager ingen information overhovedet og der står bare "ingen information" på alle kanaler????

Nogen der har erfaringer med denne seneste opdatering, kom frisk :)
Hej

Der kom en firmware den 3 nov der løser dette. Den nye firmware er bedre, Husk som jeg altid gør laver en kopi af min kanal liste på USB, Det er super nemt. Kanal ---> Ovefør Kanalliste ---> Kode ---> 0000 Expoter kanal liste----->
Så har du ikke problemer med din kanal liste. Som kan tage lang tid at rette til. :o)

3D benny
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Thure Jensen skrev:Til 3Dbenny.
Flot, det kan ikke være rigtigt at man skal ringe til support for at få at vide hvad opdateringen gør. De kan skrive det i forbindelse med opload på deres side, som de gør nogen steder i verden, glemmer dog og rette det nogle gange.
Det kan jo også være der er ny tiltag og forbedringer i deres opdateringer.
Se nu den sidste opdatering der er gået galt(3001.1) som de så har pillet af og lagt en midlertidig (3000.6)op i stedet for, men ikke noget om at man ikke kan downgrade eller andet.
Det er ikke godt nok, når det går galt må man i det mindste forvente at de beskiver en løsning.
ET godt ry tjener man op gennem god servrice, hvilket mangler her.
Hej Thure

Gir dig fuldstændig ret.

3Dbenny
Af kanaster
Desværre ser vi for ofte at der ikke kommer nogen ny firmware selvom man "lover" det i og med at der gives mulighed for det fx. på en Panasonic G20.

Iøvrig det samme med Sagem, det er for dyrt siger Sagem, hvis vi skal lægge den til auto opgrade via tv-strømmen.
Så kan I vel lægge filen til download på jeres webside, siger jeg!

Men Panasonic har endnu aldrig leveret nogen ny firmware til de apparater som jeg har stående.

Næ, du kan bare købe den nye model,
så er det du brokker dig over MÅSKE rettet, sikke noget skod.