3. okt 2010, 21:01
#116442
Hejsa.
Jeg har op mod 2 måneder haft problem med mit digitale signal fra yousee. Oprindeligt var det blot TV3 jeg ikke kunne se, men fra den ene dag til den anden, begyndte hele det digitale signal at falde ud. Normalt sker det første gang efter ca. 1 time efter vi har tændt fjernsynet. Så kan vi slukke og tænde igen og så har vi signal igen. Dette varer dog sjældent mere end 5-10 min hvorefter signalet igen falder ud og sådan kan hele aftenen gå. Jeg har haft yousee ude 2 gange nu, hvor de har testet antennekabel, signalstyrke og vi har endda fået sat en forstærker på. Men lige lidt har det hjulpet.
Jeg prøvede så at ringe til Samsung's support for at høre om det var noget de havde hørt om fra andre, for så at kunne finde fejlen og få den repareret. Meldingen derfra var, at de i support var blevet gjort opmærksom på denne fejl med yousee signal og forskellige samsung modeller, men at de pt var holdt op med at reparere, da deres rep. umiddelbart ikke havde haft nogen effekt, og de mente derfor ikke at det var fjernsynet der fejl på. Men de påstod at de arbejdede på sagen sammen med yousee. (Dette kender yousee support dog ikke noget til)
Er der nogen som har / haft lign. fejl og ikke mindst nogen som har gode råd. (Umiddelbart hælder jeg mest til fejl på tv'et da der jo altid er signal når TV'et tændes, hvad enten det første, anden eller tiende gang vi tænder)
Håber nogen kan hjælpe, da jeg nødigt vil ud og købe nyt TV, hvis det kan undgåes.
PFT
Flemming Mortensen, Esbjerg
Jeg har op mod 2 måneder haft problem med mit digitale signal fra yousee. Oprindeligt var det blot TV3 jeg ikke kunne se, men fra den ene dag til den anden, begyndte hele det digitale signal at falde ud. Normalt sker det første gang efter ca. 1 time efter vi har tændt fjernsynet. Så kan vi slukke og tænde igen og så har vi signal igen. Dette varer dog sjældent mere end 5-10 min hvorefter signalet igen falder ud og sådan kan hele aftenen gå. Jeg har haft yousee ude 2 gange nu, hvor de har testet antennekabel, signalstyrke og vi har endda fået sat en forstærker på. Men lige lidt har det hjulpet.

Jeg prøvede så at ringe til Samsung's support for at høre om det var noget de havde hørt om fra andre, for så at kunne finde fejlen og få den repareret. Meldingen derfra var, at de i support var blevet gjort opmærksom på denne fejl med yousee signal og forskellige samsung modeller, men at de pt var holdt op med at reparere, da deres rep. umiddelbart ikke havde haft nogen effekt, og de mente derfor ikke at det var fjernsynet der fejl på. Men de påstod at de arbejdede på sagen sammen med yousee. (Dette kender yousee support dog ikke noget til)
Er der nogen som har / haft lign. fejl og ikke mindst nogen som har gode råd. (Umiddelbart hælder jeg mest til fejl på tv'et da der jo altid er signal når TV'et tændes, hvad enten det første, anden eller tiende gang vi tænder)
Håber nogen kan hjælpe, da jeg nødigt vil ud og købe nyt TV, hvis det kan undgåes.
PFT
Flemming Mortensen, Esbjerg