Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akyhne
samsung4ever linker ikke til den nyeste firmware til mit tv!
Af PorreKaj
...Hvis det viser sig at Samsung manden har taget halen mellem benene fordi der kommer nogen kritiserende spørgsmål. Så kan de godt regne med at jeg sletter Samsung fra "måske" listen når jeg skal ha nyt tv om en måned.

Og hej alle sammen.

- Porre
Af samsungdk
PorreKaj skrev:...Hvis det viser sig at Samsung manden har taget halen mellem benene fordi der kommer nogen kritiserende spørgsmål. Så kan de godt regne med at jeg sletter Samsung fra "måske" listen når jeg skal ha nyt tv om en måned.

Og hej alle sammen.

- Porre
Hej Porre

Nu er det ikke sådan at samsung Manden har taget halen mellem benene, Han har pænt travlt, og er meget sjællent her på dette forum.

Og vedr kritiske spørgsmål, så er jeg ikke intreserret i det muderkast der forgår herinde på forumet , Folks meninger reskeptere jeg fuldt ud, Jeg er her for at hjælpe og intet andet.

Men i er altid velkommen til at skriver send mig en mail så kan jeg evt hjælpe.

SamsungDK
Af PorreKaj
Oh convinient.

Godmorgen

Det er også helt iorden. Jeg havde dog gerne set at det var muligt for dig at modbevise deres påstande. Måske med et professionelt verbalt spank.

Jeg vil dog godt komme med lidt kontra-ros. Det er positivt overraskende at se dig her. I de kredse jeg kommer i har Samsung ikke det bedste ry, på service siden. "du har købt vores produkt, nu hænger du på den"-like attitude ^^

Men hvem har også brug for service hvis produktet fungere upåklageligt fra dag 1? ... Jeg håber ihvertfald ( sikkert på alles vegne ) at du holder dig aktivt på foraet. Det er altid rart.

kodus

- Porre

P.S
Kan jeg nu få rabat fordi jeg gav ros? ;'-D
Af samsungdk
PorreKaj skrev:Oh convinient.

Godmorgen

Det er også helt iorden. Jeg havde dog gerne set at det var muligt for dig at modbevise deres påstande. Måske med et professionelt verbalt spank.

Jeg vil dog godt komme med lidt kontra-ros. Det er positivt overraskende at se dig her. I de kredse jeg kommer i har Samsung ikke det bedste ry, på service siden. "du har købt vores produkt, nu hænger du på den"-like attitude ^^

Men hvem har også brug for service hvis produktet fungere upåklageligt fra dag 1? ... Jeg håber ihvertfald ( sikkert på alles vegne ) at du holder dig aktivt på foraet. Det er altid rart.

kodus

- Porre

P.S
Kan jeg nu få rabat fordi jeg gav ros? ;'-D
Hej P.

Servicen skal ubetinget altid være iorden, Men vi er jo alle sammen meget forskellige, og har forskellige opfatelse af service, Men hvis bruger herinde skriver direkte til mig om en konkret sag så lover jeg jeg gør alt hvad jeg kan for at alle parter bliver glade. :o)

Ps. Rabat det kan jeg ikke hjælpe med Sorry :o)

SamsungDK
Af Akyhne
Jeg kan godt forstå folk er vrede. Hverken tv-producenter, satbox-producenter eller tv-udbydere skal bestemme rækkefølgen af folks tvkanaler.

For ca. 2 måneder siden stod jeg og manglede en ekstra satbox til Canal Digital. Jeg bestilte den mindste af HDTV boksene der var på tilbud til 995,-. Det viste sig at være en rigtig fin boks, blot kunne man ikke sortere på kanalerne.
F.eks lå DR1 på program nr. 1 & TV2 på plads 70. Det giver ingen mening!
Canal Digital fik boksen tilbage.

Forleden da jeg skulle vælge et nyt tv, faldt valget på LE40C675 da den havde mulighed for indbygget satellit-modul. Jeg blev dog lidt skuffet, da jeg så i går i manualen fandt ud af at satellitkanalerne ikke kan sorteres.
Heldigvis fandt jeg en metode til at sortere kanalerne alligevel, og lavede denne guide: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=17303
Af samsungdk
Akyhne skrev:Jeg kan godt forstå folk er vrede. Hverken tv-producenter, satbox-producenter eller tv-udbydere skal bestemme rækkefølgen af folks tvkanaler.

For ca. 2 måneder siden stod jeg og manglede en ekstra satbox til Canal Digital. Jeg bestilte den mindste af HDTV boksene der var på tilbud til 995,-. Det viste sig at være en rigtig fin boks, blot kunne man ikke sortere på kanalerne.
F.eks lå DR1 på program nr. 1 & TV2 på plads 70. Det giver ingen mening!
Canal Digital fik boksen tilbage.

Forleden da jeg skulle vælge et nyt tv, faldt valget på LE40C675 da den havde mulighed for indbygget satellit-modul. Jeg blev dog lidt skuffet, da jeg så i går i manualen fandt ud af at satellitkanalerne ikke kan sorteres.
Heldigvis fandt jeg en metode til at sortere kanalerne alligevel, og lavede denne guide: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=17303
Super godt.