Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har lige købt et Sony KDL-32EX500, og fået registreret de digitale kanaler i den rækkefølge, vi ønsker. Har haft tv'et slukket (slukkede det på kontakten, mens det var tændt) og tog antennekablet ud. Nu er næsten alle digitale kanaler væk?? Kan se dem fra 184 til 200???? Dvs vi kun kan se en trailer-kanal, da resten ikke indgår i vores tv-pakke, men blot er nogen, som vores tv fandt, da det søgte på alt???

Hvad foregår der? Hvorfor er (næsten) alle de digitale kanaler væk??
Af thcleaner
har du prøvet at søge på dem igen, nogle gange flytter man rundt på frekvenserne af kanalerne
Af Bongo
Ja, det har jeg nu, og det virkede. Problemet er, at jeg skulle bruge over 30 min på at få kanalerne i den rækkefølge, jeg ønsker. HVor ofte kan jeg risikere, at de flytter rundt?
Af julemanden
Hej

Som skrevet før herinde et sted, uden dog at blive klogere, har jeg samme problem, kort sagt :

Jeg har yousee fuld pakke via kabeltv
Panasonic - 42'' - TXP42C10Y - HD ready - 100 HZ - DVB-T/C - MPEG4
Har lavet en farvoritliste med de 54 kanaler der er

MEN igen i dag, var ca 10 kanaler væk fra min liste + dvb-c listen - de var dog ikek helt væk men lagde højt oppe blandt nummer 100-300 - det er træls at man en gang hver 14. dag skal til at flytte rundt så kanalerne ligger på de numre man gerne vil have dem på !!!

Panasonic skrev jeg skulle bare lave en farvorit liste, hvilket jeg prøvede uden held og Yousee siger at det er tv'et der søger efter kanalliste opdateringer, men ved ikek hvor dette skal slås fra???

Har andre samme problem og kan hjælpe - evt et link hvis panasonic eller yousee forklare om problemet !