Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kskruger
thomasNY skrev:
JOBR skrev:Har lige modtaget mit 50B855 i fredags. Tv-et er produceret i oktober 2009 og lider desværre stadig summen/brummen fra skærmens front. lyden er højest midt i billedet.
Det er sku ærgerligt. Det bliver spændende hvad samsung gør ved det! Nogen der ved hvordan man slår det der opdateringsværk væk? Mit klikker og tænder 1 gang om dagen eller sådan noget og så slukker igen med det sammme. Kan ikke finde det i manualen?
Min gør det samme, klikker og tænder, for derefter at slukke igen. Synes ellers ikke andre har nævnt dette før.
Af kskruger
Bondola skrev:Jo det gør du inde i softwareopdatering, den står sikkert til 'opdater efter 45 min', her skal du bare vælge 'off'...
Min stod til 45 min, så nu er den blevet ændret til OFF
Af thomasNY
Bondola skrev:Jo det gør du inde i softwareopdatering, den står sikkert til 'opdater efter 45 min', her skal du bare vælge 'off'...
Perfekt tak for hjælpen. :)
Af Bondola
Status Update:
infocare som står for reparation af Samsung, sagde at det service kit, de har fået af Samsung til at løse b855 summen, ikke virker på min fejl, dvs summen midt fra skærmen. De var egentlig klar til at returnere, men vil en først forsøge at skifte panelet, da de også selv har interesse i at løse problemet. Så jeg afventer nu tekniker med nyt panel. Fortsættelse følger...
Af bleze
Har modtaget mit PS58B855 idag. Produceret i Ungarn i Oktober.
Det lider i den grad af summen men har også billede fejlen hvor man kan se hvor de sorte bjælker er ved film - vel at mærke uden nogen sinde at have set film på det (altså ikke retention).
Cinema Smooth kunne jeg ikke aktivere så det kunne jeg ikke teste. Dette skal vist gøres via service menuen...

Samsung er blevet kontaktet...
Af Bondola
smukt, de burde måske trække den af markedet indtil de finder en løsning.. :(
Af Jeden
Kunne godt tænke mig at vide hvad konklusionen blev på de 3 små blink inden fjersynet slukkede. Mit er også begyndt på det. Jeg har i forvejen snakket med samsung om brumme lyden og de har bestilt en tekniker, men nu en uge senere har jeg stadig intet hørt fra nogen som helst.
Men når engang der dukker en tekniker op.... er det så noget han skal kigge på (altså de 3 blink) eller er det harmløst ?
Af bleze
Synes godt nok det er plat at de reklamerer med "Forestil dig en dygtig tekniker i dit hjem. Gratis og allerede næste hverdag." og ikke lever op til det.

Jeg er meget spændt på om de kan fixe mine 2-3 problemer...

Ringer til dem mandag og får en snak
Af kskruger
Jeden skrev:Kunne godt tænke mig at vide hvad konklusionen blev på de 3 små blink inden fjersynet slukkede. Mit er også begyndt på det. Jeg har i forvejen snakket med samsung om brumme lyden og de har bestilt en tekniker, men nu en uge senere har jeg stadig intet hørt fra nogen som helst.
Men når engang der dukker en tekniker op.... er det så noget han skal kigge på (altså de 3 blink) eller er det harmløst ?
Jeden, du må meget gerne vende tilbage, hvis du høre mere om de 3 blink når det slukkes.

Personligt, tror jeg at den søger/laver en opdatering inden den slukker, for det ligner fuldstandigt det samme, når den tidligere var slukket og ville opdatere efter 45 min. Dette gør den så ikke mere, efter jeg har slået det fra.
Af Jeden
Jeg tror du har ret mht. opdateringen, men jeg skal nok skrive når det engang lykkedes mig at få en tekniker til at kigge på sagen.
Af lubek
hey jeg har en pan px80, som jeg overvejer at skifte ud og en af kandidateren er samsung b850, men jeg har en yamaha ysp-4000, er den kompitabel med b850. hvilket vil sige, at anlæget starter op når tv'et gør og at kunne justere lyden med b850 fjernbetjenigen
Af JimmyH
bleze skrev:men har også billede fejlen hvor man kan se hvor de sorte bjælker er ved film - vel at mærke uden nogen sinde at have set film på det (altså ikke retention).
Cinema Smooth kunne jeg ikke aktivere så det kunne jeg ikke teste. Dette skal vist gøres via service menuen...

Samsung er blevet kontaktet...
Nogle som ved noget om disse 2 problemer?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 28