Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bondola
Har lige haft første teknikkerbesøg, han satte nogle sorte labels på indersiden af fladskærmen, det virkede ikke. Den summer stadig meget højt.
De tidligere fejlmeldinger gik på at der opstod summen fra bagsiden. På mit TV kommer summen/brummen fra skærmens front. Dvs. lyden er højest midt i billedet.
Teknikkeren sagde at det var et nyt problem som flere havde gjort opmærksom på. Han ville vende tilbage, der kunne gå en måned....SUPER!

Det virker som om der er forskellige teknikkere med forskellige løsningsforslag.
Af thomasNY
Bondola skrev:Har lige haft første teknikkerbesøg, han satte nogle sorte labels på indersiden af fladskærmen, det virkede ikke. Den summer stadig meget højt.
De tidligere fejlmeldinger gik på at der opstod summen fra bagsiden. På mit TV kommer summen/brummen fra skærmens front. Dvs. lyden er højest midt i billedet.
Teknikkeren sagde at det var et nyt problem som flere havde gjort opmærksom på. Han ville vende tilbage, der kunne gå en måned....SUPER!

Det virker som om der er forskellige teknikkere med forskellige løsningsforslag.
Hej Bondola.

Hvilken måned er dit tv produceret i?
Af thomasNY
kskruger skrev:Jeg har lige modtaget min 50B850 i fredags og heldigvis, så er den næsten tavs, man kan kun høre den svagt, hvis man om natten sætter den til "mute" så høre man ganske lidt plasma støj. Absolut ikke noget, man ellers kan høre om dagen.

Dertil kan også selv vælge kanal rækkefølgen, på de digitale kanaler, uden at skulle bruge favorit funktionen.

Og så sparker den vireklig r.. på Blu-ray, når vi snakker billedekvalitet.

Så jeg er super tilfreds med min 50B850
Hej Kruger, d sku dejligt at høre at der findes en tilfreds kunde også. Skulle gerne få et nyt tv på onsdag...Nr. 3 !:(
Hvilken måned er dit produceret i?
Af Bondola
er ikke helt klar over hvor man finder den information
Af kskruger
Bondola skrev:er ikke helt klar over hvor man finder den information
Nej, det gør jeg heller ikke.
Af thomasNY
Bondola skrev:er ikke helt klar over hvor man finder den information
Det står bagpå sammen med serienummer. Ellers kan du se det i serienummeret. Der står noget med 34ps__?
Af Bondola
Efter at have brækket nakken for at kigge :-)
så står der Aug -august
Af kskruger
En ting som undere mig ved mit 50B850, er når det slukkes, så blinker skærmen et par gange inden det slukker helt, hvilket ser lidt underligt ud.
Hvordan slukker jeres 850/855?
Af thomasNY
kskruger skrev:En ting som undere mig ved mit 50B850, er når det slukkes, så blinker skærmen et par gange inden det slukker helt, hvilket ser lidt underligt ud.
Det lyder sku meget mærkeligt. Mit slukker bare med det samme. Og det har de andre 2 også gjort :)
Det jeg har fået nu er produceret i oktober, og indtil videre er det meget lydløst :)
Hvad har i "farvetone" og "Gamma" stående til?
Af kskruger
thomasNY skrev:
kskruger skrev:En ting som undere mig ved mit 50B850, er når det slukkes, så blinker skærmen et par gange inden det slukker helt, hvilket ser lidt underligt ud.
Det lyder sku meget mærkeligt. Mit slukker bare med det samme. Og det har de andre 2 også gjort :)
Det jeg har fået nu er produceret i oktober, og indtil videre er det meget lydløst :)
Hvad har i "farvetone" og "Gamma" stående til?
Mit, blinker små 3 gange, hvorefter man høre et relæ som klikker, derefter slukker det.

Godt at høre, dit nye tv er lydløst, mit har alligevel en lidt snagerende lyd som kan høres, når lyden er slået fra og der er stille i rummet. Til dagligt høres det ikke rigtig, men synd det ikke er helt er helt lydløs.
Af Bondola
Mit slukker normalt, mine instillinger er tæt standard, så gamma er på nul.
Afventer Samsung besøg nr. 2
suuuuuuuummmmm....!
Af JOBR
Har lige modtaget mit 50B855 i fredags. Tv-et er produceret i oktober 2009 og lider desværre stadig summen/brummen fra skærmens front. lyden er højest midt i billedet.
Af thomasNY
JOBR skrev:Har lige modtaget mit 50B855 i fredags. Tv-et er produceret i oktober 2009 og lider desværre stadig summen/brummen fra skærmens front. lyden er højest midt i billedet.
Det er sku ærgerligt. Det bliver spændende hvad samsung gør ved det! Nogen der ved hvordan man slår det der opdateringsværk væk? Mit klikker og tænder 1 gang om dagen eller sådan noget og så slukker igen med det sammme. Kan ikke finde det i manualen?
Af Bondola
Jo det gør du inde i softwareopdatering, den står sikkert til 'opdater efter 45 min', her skal du bare vælge 'off'...
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 28