Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lillemanden
Fing skrev:Jeg spiller ikke voldsomt meget på min PS3, men jeg har da Guitar Hero og der er ingen problemer overhovedet på mit Panasonic X10 som jo er plasma. Jeg rører i øvrigt ikke ved indstillingerne på TV'et når jeg spiller, men det fungerer altså fint i den forbindelse
Ok, heller ikke med image retention? Der er jo ret statiske billede i sådan nogle spil.

Der er ikke nogen der har et PS58B855, som har spillet et rytme spil.
Af rasmusvn
Lillemanden skrev:
Fing skrev:Jeg spiller ikke voldsomt meget på min PS3, men jeg har da Guitar Hero og der er ingen problemer overhovedet på mit Panasonic X10 som jo er plasma. Jeg rører i øvrigt ikke ved indstillingerne på TV'et når jeg spiller, men det fungerer altså fint i den forbindelse
Ok, heller ikke med image retention? Der er jo ret statiske billede i sådan nogle spil.

Nu har jeg selv haft et PS58B855, og retentionen på dette er langt værre end på et V10.
Af Lillemanden
rasmusvn skrev:
Lillemanden skrev:

Nu har jeg selv haft et PS58B855, og retentionen på dette er langt værre end på et V10.
Ok. Hvad med input lag? Hvis du altså har spillet spil på det hvor timingen er vigtig.
Af rasmusvn
Det er ikke noget jeg har bemærket, men nu spiller jeg heller ikke Rock Band eller andet i den stil.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Lillemanden skrev:Jeg bemærket lige at PS58B855 ikke er på TV - HTPC / Mediecenter / spilkonsollen listen her:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738

Er det meningen? I så fald er der nogen der ved hvorfor? V10 serien er på listen.
Det vil være fint sammen med spilkonsoller, men til HTPC og Mediecentre kommer retentionen til at spille en rolle. Det er derfor jeg ikke har tilføejt den her.

Hvis du fortrinsvis vil bruge et mediecenter til at se film og ikke kommer til at have statisk indhold kørende, så er B850 dog helt fin.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Oplever folk i øvrigt stadig problemer med brummen fra bagsiden? Jeg har talt med Samsung og de siger, at den endelige rettelse skulle gælde for nye produkter og nu er man også i stand til at rette fejlen på alle gamle eksemplarer.
Oplever man således stadig problemer bør man kontakte Samsung Prestige service.
Af Larsdk
Jeg venter stadigvæk på vores tekniker fra Infocare kommer og sætter et stykke plastik i min skærm. De gummi dutter virker lidt men slet ikke nok.
Af Lillemanden
Rasmus Larsen skrev:
Lillemanden skrev:Jeg bemærket lige at PS58B855 ikke er på TV - HTPC / Mediecenter / spilkonsollen listen her:

Er det meningen? I så fald er der nogen der ved hvorfor? V10 serien er på listen.
Det vil være fint sammen med spilkonsoller, men til HTPC og Mediecentre kommer retentionen til at spille en rolle. Det er derfor jeg ikke har tilføejt den her.

Hvis du fortrinsvis vil bruge et mediecenter til at se film og ikke kommer til at have statisk indhold kørende, så er B850 dog helt fin.
Yes, det er film og konsol spil som er vigtigst for mig.

Hvordan var input lag i game mode i øvrigt i forhold til V10 serien?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Lillemanden skrev:
Rasmus Larsen skrev:

Jeg oplevede ikke væsentlig input lag hverken med eller uden game mode slået til.
Af Lillemanden
Rasmus Larsen skrev:
Lillemanden skrev:
Rasmus Larsen skrev: Det vil være fint sammen med spilkonsoller, men til HTPC og Mediecentre kommer retentionen til at spille en rolle. Det er derfor jeg ikke har tilføejt den her.

Jeg oplevede ikke væsentlig input lag hverken med eller uden game mode slået til.
Ok, super. Tak for det hurtige svar.
Af AJTHAnsen
Larsdk skrev:Jeg venter stadigvæk på vores tekniker fra Infocare kommer og sætter et stykke plastik i min skærm. De gummi dutter virker lidt men slet ikke nok.
Har du haft besøg af en teknikker.

Jeg har dags dato haft besøg, og de fjernede den før omtalte spole, og så satte de noget dæmper materiale på bagpladen.
For at sige det lige ud: Jeg er ikke tilfreds.

Og som jeg forstod det på teknikeren er de ikke i stand til at løse problemet. Jeg fik endda at vide at mit ikke var særlig slemt. Dog synes jeg at sidst fik jeg det modsatte at vide. Og det bliver stadig værre når billedet er helt sort. Og det er jo et problem da det som regel der der er stilhed i en film.

Er der andre som stadig har problemer. Også efter de har haft besøg af en teknikker.

//Asger
Af thomasNY
Jeg har skiftet mit ps50b855 1 gang, har haft teknikker 3 gange og får nu et nyt tv igen! Jeg glæder mig til at se hvor meget det tv nu larmer..! ;;)
Er det en brummen du stadig har?
Af kskruger
Jeg har lige modtaget min 50B850 i fredags og heldigvis, så er den næsten tavs, man kan kun høre den svagt, hvis man om natten sætter den til "mute" så høre man ganske lidt plasma støj. Absolut ikke noget, man ellers kan høre om dagen.

Dertil kan man også selv, vælge kanal rækkefølgen på de digitale kanaler, uden at skulle bruge favorit funktionen.

Og så sparker den vireklig r.. på Blu-ray, når vi snakker billedekvalitet.

Så jeg er super tilfreds med min 50B850
Senest rettet af kskruger 19. okt 2009, 19:10, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 28