Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mlund
Istedet for at fjerne spolen og erstatte den med en loddelus så vil det måske være bedre at bevare komponenten og stabilisere den ved at male lak på spole vindingerne og lægge en gummimåtte ind under spolen. Det er et velkendt trick for fixe støjende spoler.
Af Larsdk
Jo det kan måske virke.

Men på den anden side så kan det ikke passe at Samsung kan lave så dyr en skærm med sådan en fejl.

Jeg håber jeg får smækket et ny y-board i når teknikkeren kommer i morgen og så håber jeg fejlen er væk. Eller får Samsung skærmen tilbage i hovedt og så venter jeg på der må komme en 2010 model uden disse problemer.
Af mlund
Larsdk skrev: Men på den anden side så kan det ikke passe at Samsung kan lave så dyr en skærm med sådan en fejl.
Hehe - som tidligere produktions ansvarlig ingeniør i en af de store mobil producerende virksomheder kan jeg berette at der er meget der kan gå galt på en produktions linie. Typisk er det monterings fejl som ikke bliver fanget i en bestemt serie fordi det ikke er alle skærme der testes. Desuden er det også meget sjældent at denne type produkter bliver screenet for den slags støj problemer i produktionen - her er der typisk meget mere fokus på funktionalitet. Det er også muligt at der er blevet skiftet spole underleverandør undervejs i produktionen og så har de fået en dårligere kvalitets spole etc.. Det er måske derfor at nogle skærme ikke har nogen støj problemer..
Af mlund
Larsdk skrev:Jeg talte med vores teknikker hos Infocare idag og han kommer hjem til mig på Fredag og så prøver vi bla. det og så skal jeg nok skrive om det løser problemet.
Noget nyt? :)

Er det Infocare det varetager alle Samsung LED TV repartioner i hele landet?
Af Larsdk
Sorry jeg ikke har svaret ham der skulle ha været hos mig i fredags var desværre hos en kunde i Sverige og kunne ikke nå mig i fredags men tar fat i ham i morgen.

Det er Infocare der har onsite rep. i DK og Infocare Sverige som laver alle rep af Samsung i norden som ikke laves af onsite teknikerne.
Af AJTHAnsen
Jeg har lige haft besøg af dem idag. Og han kunne ikke gøre noget ved den summelyd på nuværende tidspunkt. De havde prøvet at skifte Y-boardet. Men det hjalp som regel ikke, sagde han. Tror ikke de har har hørt noget om der skulle være kommet en ny model.

Men indtil videre sagde han at jeg bare måtte leve med det.

Og det med inden for 2 dage holder ikke en meter. Jeg ringede første gang for 14 dage siden. Og han kom først idag.
Af Larsdk
Det er desværre sådan at Samsung har valgt at flytte alle skærm rep til sverige af en eller anden grund. Det er dog stadigvæk underligt at du skulle vente så lang tid.
Af mlund
Larsdk skrev:Det er desværre sådan at Samsung har valgt at flytte alle skærm rep til sverige af en eller anden grund. Det er dog stadigvæk underligt at du skulle vente så lang tid.
Sig til de jävla svenskere at de skal male spolen med spole lak for at få spole vindingerne til at holde op med at vibrations summe. De behøver ikke skifte Y-board. Men det er måske også for meget forlangt - hvis ikke det er et modul der blot skal skiftes kan teknikerne ikke hitte ud af det. Loddekolber er vel også blevet umoderne :D
Af Larsdk
Har talt med teknikkeren og han kan først komme forbi Valby (mig) på mandag. Men så satser vi også på det lykkes.
Af AJTHAnsen
Du må lige vende tilbage om hvad de gør ved dit. Synes snart jeg er godt træt af den **** brummelyd.

Grunden til jeg ventede så langtid var at de i første omgang ikke ringede tilbage. Kontaktede så samsung sidste mandag igen, og der ringede infocare så til mig og hørte om hvornår jeg kunne ugen efter. Men inden for 2 dage holder stadig ikke.

Men nu håber jeg bare snart er der kommer en løsning på det her problem.
Af AJTHAnsen
Larsdk skrev:Har talt med teknikkeren og han kan først komme forbi Valby (mig) på mandag. Men så satser vi også på det lykkes.
Noget nyt i din sag.
Af Larsdk
Ja vi aftalte at han ville ringe i løbet af denne uge.

Efter Samsung har haft nogle fra deres Korea og Svenske afdeling på besøg har de åbenbart fundet en løsning med noget plastik der skal sættes ind i skærmen.

Dog glemte jeg at spørge ham hvad det gjore for at hjælpe på problemet. Han ville dog kontakte mig i løbet af ugen her så snart de havde fået det til Danmark.

Skriver lige så snart han har været der.
Af Lillemanden
Hej

Først, tak for en dejlig anmeldelse.
Overvejer meget kraftigt at købe et PS58B855.

Jeg har lige to spørgsmål for det første omkring input lag.
For det meste er det ikke et problem på mit 52PFL9632D, men Guitar Hero / Rock Band bliver næsten helt uspilleligt, selv med indstillingsmulighederne i spillet.
Er der nogen der har prøvet at spille et af de spil, med game-moden sat til? Har i evt. kørt synkroniserings testen? - Hvad har i fået af resulter. Med mit nuværende fjernesyn ligger det omkring 50-60 ms.
Er der evt. nogen der ved om component / hdmi har en indflydelse her?
Og jeg går ikke ud fra at det gør så meget at slå game mode til og dermed billede behandlings kredsløbende fra når der er tale om HD materiale.

Mit andet spørgsmål er om der er nogen der har erfaring med at afspille film over DLNA, fra andre kilder end Samsungs eget software. Jeg bruger selv TwonkyMedia.

Hvis folk har forslag til andre TV i samme størrelse som er gode til spil, må I også meget gerne sige til.
Og så undrer jeg mig også over hvorfor mange gamere anbefaler LCD over plasma? - Virker som om de fleste "eksperter" fortrækker plasma. Nogen tanker? Hvis jeg køber PS58B855 bliver det mit første plasma tv.

Lidt lang post med mange spørgsmål, men jeg sætte pris på alle kommentarer.
Af Fing
Jeg spiller ikke voldsomt meget på min PS3, men jeg har da Guitar Hero og der er ingen problemer overhovedet på mit Panasonic X10 som jo er plasma. Jeg rører i øvrigt ikke ved indstillingerne på TV'et når jeg spiller, men det fungerer altså fint i den forbindelse
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 28