Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Når vi snakker om PC tilslutning, så er det til mediecenter-brug, hvor du rent faktisk bruger opløsningen til noget. En film på din PC er meget meget ofte kun gemt i DVD kvalitet eller måske 720p, dvs. du får intet ud af at købe fuld HD til at vise dine divX film fra PC'en.

Du kan jo tjekke hvilken opløsning dine film ligger i først - hvis det er mindre end 1920x1080 (og det vil det være med mindre det er BluRay film), så er PX80 fuldt ud tilstrækkelig.
Af shipit
yakken skrev:Når vi snakker om PC tilslutning, så er det til mediecenter-brug, hvor du rent faktisk bruger opløsningen til noget. En film på din PC er meget meget ofte kun gemt i DVD kvalitet eller måske 720p, dvs. du får intet ud af at købe fuld HD til at vise dine divX film fra PC'en.

Du kan jo tjekke hvilken opløsning dine film ligger i først - hvis det er mindre end 1920x1080 (og det vil det være med mindre det er BluRay film), så er PX80 fuldt ud tilstrækkelig.
Men ham ekspedienten i butikken snakkede også om "Fremtidssikring".. Hvor langt frem i tiden er jeg sikret med et HD Ready-tv? Ved godt det er svært at komme med et præcist svar her, men prøver alligevel med spørgsmålet :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du er sikret til i går. Der er intet der er fremtidssikret, så du må bare få det bedste ud af TVet indtil du ikke kan undvære det nyeste nye.

Hvis der kommer nye tiltag i fremtiden bliver det nok nærmere i form af nye inputkilder, såsom HD bokse og andre BluRay afspillere og disse kan jo bare sluttes til via HDMI - indtil man erstatter HDMI med noget andet.
Af Parappa
Nu har jeg så købt tv'et, som er kanon lækkert. Har indstillet som Rasmus anbefalede i sin guide, men mht indstillingen "varm", er det så den mest præcise indstilling? For som jeg ser det, så har folk enten solbaddet kraftigt, ellers også bliver den for mørk. Ved godt det er en tilvænningssag, men alligevel, synes "normal" virker langt mere... ja... normal ;)
Af Schrum
Parappa skrev:Nu har jeg så købt tv'et, som er kanon lækkert. Har indstillet som Rasmus anbefalede i sin guide, men mht indstillingen "varm", er det så den mest præcise indstilling? For som jeg ser det, så har folk enten solbaddet kraftigt, ellers også bliver den for mørk. Ved godt det er en tilvænningssag, men alligevel, synes "normal" virker langt mere... ja... normal ;)
Det er jo en smagssag, så hvis bryder dig mere om "normal" så brug da den ;)
Af AcesUp
Så har jeg lige bestilt tv´et til dejlige 8.5k med den fulde panasonic garanti på 30 måneder og 0 pixel fejl...
Følte sgu merprisen var det værd for et nervøst anlagt menneske som mig.

Til at starte med skal jeg bare have det stående men med tiden skal det nok op at hænge.

Men tv stikket sidder jo vandret i denne her sag så hvad f..... for en type væg beslag skal man have sig.

nogen der har nogle gode forslag.. Dette fjernsyn stikker jo noget mere ud bagved end normale fladskærme pga dette stik:-)
Af Juice?
jeg har (af rasmus) fået anbefalet ionic flexo http://www.geco.dk/group.asp?group=52

det kan tages ned når du skal skifte kabler osv.

jeg er bare lidt i tvivl om det skal være xl eller ikke :s

(håber ikke det her bliver anset som spam da jeg vidst har skrevet det et par gange)
8)
Af Jaelthas
Er der nogen måde til at få 5.1 lyd på 37" versionen?
Er der nogen som har et link til en tuner eller noget? :D
Af knudsen
hey, hva tror i chancen for Burn in er på dette tv, hvis man bruger det meget til pc spil og ligende :)
Af simi
Jeg bruger det som media center og oplever lidt retension ved stillbillede i omkring 10 min. Det forsvinder hurtigt igen.

Længere tør jeg ikke trække den, men har ikke oplevet burn-in i det tidsrum.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan ikke lave burn-in på så kort tid.
Af Ghostling
hmm har PX80 picture in picture ? har ikke rigtigt kunne spore det nogen steder, jeg vil gerne at jeg kan bruge se hvad jeg laver på pc'en samtidig med at jeg kan se tv på samme skærm, det er er indtilvidere det der afholder mig fra at købe tv'et
Af simi
Min 37" har i ikke PIP.
Af Rocco
Jeg synes mit PX80 har lidt problemer når billedet kører sidelæns. jeg har indstillet det som vist i testen her på siden.

Det er næsten som om, at billedet "flimrer" eller "bølger" på visse steder når billedet kører sidelæns. Næsten som om, at frekvensen ikke passer sammen. Jeg kører et alm. analogt signal, måske det ændrer sig ved at skifte til digitalt?

Jeg synes at have læst her på forum, at nogle har haft de samme problemer med PX80?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12