6. apr 2025, 23:37
Hej Flatpanels brugere
Jeg tror, at mit gamle value-for-money Sony 55" XF90 er stået af.
Når jeg tænder det - blinker den hvide lampe under Sony logoet og ved tryk på knap på fjernbetjeningen går det straks i sort.
Jeg har prøvet det gængse; strømstikket ud, skiftet batterier i remoten, fjernet tilkoblet Apple TV og soundbar. Intet virker. Den går bare i sort.
Så, mon ikke det er tid til nyt. Det ser sådan ud.
Men, hvad er "det nye" value-for-money?
Jeg har ikke den store holdning til OLED, QD og alt det. Jeg aner simpelthen ikke noget om det, udover OLED generelt er bedst (og dyrest?).
Jeg er ikke klar på Sony igen. Har haft for store issues med dette generelt.
Størrelsen er fast 55" - ikke større.
Bruges til alt muligt: Netflix, Max, DRTV, Tv2 play, DAZN.
Krav: skal kunne tænde/slukkes og betjenes via Apple TV4K remote, da jeg kører alt streaming af ovenstående gennem Apple TV'et.
Budget: 8-9000.
Jeg kan fint "nøjes" med sidste års model.
Nogle forslag?
Jeg tror, at mit gamle value-for-money Sony 55" XF90 er stået af.
Når jeg tænder det - blinker den hvide lampe under Sony logoet og ved tryk på knap på fjernbetjeningen går det straks i sort.
Jeg har prøvet det gængse; strømstikket ud, skiftet batterier i remoten, fjernet tilkoblet Apple TV og soundbar. Intet virker. Den går bare i sort.
Så, mon ikke det er tid til nyt. Det ser sådan ud.
Men, hvad er "det nye" value-for-money?
Jeg har ikke den store holdning til OLED, QD og alt det. Jeg aner simpelthen ikke noget om det, udover OLED generelt er bedst (og dyrest?).
Jeg er ikke klar på Sony igen. Har haft for store issues med dette generelt.
Størrelsen er fast 55" - ikke større.
Bruges til alt muligt: Netflix, Max, DRTV, Tv2 play, DAZN.
Krav: skal kunne tænde/slukkes og betjenes via Apple TV4K remote, da jeg kører alt streaming af ovenstående gennem Apple TV'et.
Budget: 8-9000.
Jeg kan fint "nøjes" med sidste års model.
Nogle forslag?