Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SteffenH
Hej.
Jeg undre mig lidt over alle de forskellige modelbetegnelser LG bruger. F.eks
LG OLED65C41LA
LG OLED65C43LA
LG OLED65C44LA

Men er der overhovedet forskel på dem? I Tyskland kan C43'eren fåes til 9.700kr, hvor C41'eren koster ca. 12.000kr i DK og C44 koster 13.000kr

Kan man trygt købe TV'et i Tyskland, eller er der andet man skal være opmærksom på her i forhold til deres betegnelser. Har ikke kunne finde en forklaring på LG's hjemmeside.. :s
Af HrJensen1
41 43 44 er samme model, men kan være lidt forskel på farven eller foden.

I Tyskland har man kun 6 måneders garanti, og ikke yderligere reklamationsret, som man har i Danmark. Så det er ikke nogen fordel at køre elektronik dernede længere, da prisforskellen kontra den dårligere garanti ikke er værd at arbejde i
Af henrik.yde
SteffenH skrev: 23. nov 2024, 10:43 Hej.
Jeg undre mig lidt over alle de forskellige modelbetegnelser LG bruger. F.eks
LG OLED65C41LA
LG OLED65C43LA
LG OLED65C44LA

Men er der overhovedet forskel på dem? I Tyskland kan C43'eren fåes til 9.700kr, hvor C41'eren koster ca. 12.000kr i DK og C44 koster 13.000kr

Kan man trygt købe TV'et i Tyskland, eller er der andet man skal være opmærksom på her i forhold til deres betegnelser. Har ikke kunne finde en forklaring på LG's hjemmeside.. :s
Der er (sikkert) tale om designvarianter, og så er der selvfølgelig samme garanti/reklamationsret i hele EU.
https://forbrugereuropa.dk/koeb-af-vare ... i-butikker
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er da så noget bøvlet hvis der er/sker en fejl på produktet, at det så skal fragtes til det land det er købt, er det besværet og omkostningerne værd. ligeledes hvis der under transport den ene eller den anden vej sker en skade.
Af SteffenH
Tak for svar.
Det virker til, at de største bekymringer går på, at det er bøvlet HVIS produktet fejler.
Men har nu aldrig haft et TV der fejlede indenfor to år.. Bor man tæt på grænsen er der nu heller ikke langt til Mediemarkt i Flensburg, hvis uheldet skulle være ude.

Jeg må i tænkeboksen, tak for input