Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Forsikringen har vel givet dig et beløb til at købe et nyt for, så vil jeg da mene at du går ud og køber det bedste der kan fås for det beløb, og måske ligge lidt til selv.?
Altså hvis det skal være den 1:1 tilsvarende model i 2024-generation, så er det Samsung QN900D. Lillebroderen hedder Samsung QN800D, men den har ikke helt samme designfinesser, som måske var en faktor i dit valg i sin tid?

Som Radiomanden nævner, så hør dog om du ikke kan få et beløb udbetalt i stedet. Du kan få noget bedre billedkvalitet for pengene med f.eks. et 77" eller 83" OLED TV.
a62213 skrev: 18. okt 2024, 10:16 Min elektronik forsikring har dækket - lige fået besked i dag at de dækker 60.000 som et QN900D koster fra ny.

Den stod bare af, lige pludselig 😳
Ærgeligt. Måske noget strømforsyning relateret, så godt du har en forsikring som dækker et nyt.

60.000 kr.

Det er vel ca. hvad et 83" OLED ligger på her i slut '24..

https://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?q=ol ... 760=75_120
Radiomanden skrev: 9. okt 2024, 11:56 Forsikringen har vel givet dig et beløb til at købe et nyt for, så vil jeg da mene at du går ud og køber det bedste der kan fås for det beløb, og måske ligge lidt til selv.?
Tvivler på det bliver nødvendigt med selv at supplere... :)

VILDT, det kan lade sig gøre, at få udbetalt så meget for et 5 år gammelt udtjent TV.
Umiddelbart lyder det ikke til, det er deres kerneområde...
Har et Samsung det holdt til daglig brug i 8 år, står nu i andet værelse og virker stadig, Nuværende Panasonic har nu været brugt i 6 år.
Du skriver det er den tid det holder, og det er så ikke rigtigt.