Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xabo
Hej alle

Jeg er total amatør og har derfor stort behov for jeres hjælp.

Jeg havde faktisk planer om at købe et TCL 65" C835, men det er desværre ikke muligt at få fingerne i mere.

Har i nogle gode forslag til et nyt TV?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er 2 fabrikater som jeg udelukkende køber, det er Panasonic og Sony, har i øjeblikket Panasonic. Det er faktisk det foretrukne af dem.
Af xabo
Radiomanden skrev: 15. jul 2024, 15:52 Der er 2 fabrikater som jeg udelukkende køber, det er Panasonic og Sony, har i øjeblikket Panasonic. Det er faktisk det foretrukne af dem.

Hvorfor? Har du nogle forslag?
Af Supergris
Radiomanden skrev: 15. jul 2024, 15:52 Der er 2 fabrikater som jeg udelukkende køber, det er Panasonic og Sony, har i øjeblikket Panasonic. Det er faktisk det foretrukne af dem.
Virkelig et brugbart indlæg! (ikke at mit er meget bedre).
Brugeravatar
Af Radiomanden
xabo skrev: 15. jul 2024, 19:22

Hvorfor? Har du nogle forslag?
Da jeg skulle ud og købe det nuværende Panasonic, havde jeg et budget på 8K til et 50", det endt med et 49" med lidt bedre specifikationer, så køb det bedste til den pris du har råd til, uanset hvilket fabrikat du ender med at købe. Det vigtigste for et TV er kvaliteten, og på kvaliteten af det billede det kan levere. På Panasonic f.eks er begge dele i orden. Det "smarte" ser jeg ikke så meget på, det tager min Android TV boks sig af.
Af JornH
Man kan nu få en Panasonic Smart TV, men ved ikke prisen…

Jeg vil foreslå et Samsung Smart tv, men det kan komme an på hvilken TV udbyder man har?
Brugeravatar
Af Radiomanden
JornH skrev: 15. jul 2024, 20:08 Man kan nu få en Panasonic Smart TV, men ved ikke prisen…
Det Panasonic jeg har er da også et "smart" TV, 5 år gammelt, men så smart er det heller ikke, der er ikke TV2 Play, MAX, You See Play, Alllente (Playmaker) eller Norlys, det er som også skrevet underordnet da Android enheden tager sig af det. Nuværende modeller bruger Fire TV OS.
Af henrik.yde
xabo skrev: 15. jul 2024, 15:17 Hej alle

Jeg havde faktisk planer om at købe et TCL 65" C835, men det er desværre ikke muligt at få fingerne i mere.

Jeg synes at der pt er langt imellem de gode tilbud, Men her er ihvertfald et par af slagsen, lidt over, og lidt under budgettet.
https://elsalg.dk/tcl-65c745-qled-4k-google-tv
https://www.hifiklubben.dk/philips-ambi ... 65pus8808/
Brugeravatar
Af Morten1
xabo skrev: 15. jul 2024, 15:17 Hej alle

Jeg er selv på udkig efter nyt og det bliver enten et TCL eller et Hisense hvor man får mest TV for et mindre budget.

Hvor meget vil du bruge på det og er der nogle krav ?