Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xabo
Hej alle

Jeg er total amatør og har derfor stort behov for jeres hjælp.

Jeg havde faktisk planer om at købe et TCL 65" C835, men det er desværre ikke muligt at få fingerne i mere.

Har i nogle gode forslag til et nyt TV?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er 2 fabrikater som jeg udelukkende køber, det er Panasonic og Sony, har i øjeblikket Panasonic. Det er faktisk det foretrukne af dem.
Af xabo
Radiomanden skrev: 15. jul 2024, 15:52 Der er 2 fabrikater som jeg udelukkende køber, det er Panasonic og Sony, har i øjeblikket Panasonic. Det er faktisk det foretrukne af dem.

Hvorfor? Har du nogle forslag?
Af Supergris
Radiomanden skrev: 15. jul 2024, 15:52 Der er 2 fabrikater som jeg udelukkende køber, det er Panasonic og Sony, har i øjeblikket Panasonic. Det er faktisk det foretrukne af dem.
Virkelig et brugbart indlæg! (ikke at mit er meget bedre).
Brugeravatar
Af Radiomanden
xabo skrev: 15. jul 2024, 19:22

Hvorfor? Har du nogle forslag?
Da jeg skulle ud og købe det nuværende Panasonic, havde jeg et budget på 8K til et 50", det endt med et 49" med lidt bedre specifikationer, så køb det bedste til den pris du har råd til, uanset hvilket fabrikat du ender med at købe. Det vigtigste for et TV er kvaliteten, og på kvaliteten af det billede det kan levere. På Panasonic f.eks er begge dele i orden. Det "smarte" ser jeg ikke så meget på, det tager min Android TV boks sig af.
Af JornH
Man kan nu få en Panasonic Smart TV, men ved ikke prisen…

Jeg vil foreslå et Samsung Smart tv, men det kan komme an på hvilken TV udbyder man har?
Brugeravatar
Af Radiomanden
JornH skrev: 15. jul 2024, 20:08 Man kan nu få en Panasonic Smart TV, men ved ikke prisen…