Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DelJuve24
nu hvor der snakkes om der er fejl på phillips 37pf9731 er der så os fejl på sharps xde1 serie? har hørt phillips bruger sharp paneler :(
Af Bornholmeren
AndreC skrev:
Bornholmeren skrev:
DelJuve24 skrev:nu hvor der snakkes om der er fejl på phillips 37pf9731 er der så os fejl på sharps xde1 serie? har hørt phillips bruger sharp paneler :(
Hvis du har lyst kan du læse lidt her. Godt nok på svensk:-)
http://www.minhembio.com/forum/index.ph ... earchtime=
Eller du kunne også ridse kort op om hvad der står ;)
Jamen der har da været nogen problemer(som med næsten alle nye skærme), med de forskellige XD1E ´ere, dog lader det til , at 37" er sluppet billigst. De problemer der har været, er som jeg har læst det: Banding(noget med farve blanding eller noget, som jeg ikke helt forstår mig på), dårlig synsvinkel(skyldes fejl i panel og blev rettet). Men det skulle være på de første paneler som kom, og fra hvad jeg kan se, er det rettet på januar 2007 versionerne, men læs selv efter :-) Men helt ærligt, jeg skal selv have en 37" , og dem som skriver i forummene er for det meste, dem med problemmer. Man hører ikke så tit, om de "Lykkelige". Så ingen grund til bekymring. De fleste af dem som havde "problemmer" har fået ny skærm, og har fået løst problemet. Dog tror jeg mange leder efter fejlene, og ser ting som jeg, som almindelig bruger, aldrig ville opdage. Så det afskrækker slet ikke mig.