Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

har netop købt et Sharp 37RD1E tv fra www.geco.dk, hvorfra jeg kun har oplevet supergod service - meget hurtig respons på ordre + efterfølgende spørgsmål :-)

Det er et tv med supergodt billede, når den digitale tuner anvendes - desværre kan den digitale tuner ikke huske, at man har valgt danske undertekster, når det slukkes. Så det skal vælges hver gang det tændes - det er da noget irriterende.

Geco vendte hurtig tilbage - man er klar over problemet og håber på en firmware opdatering. Så håber jeg bare, at DK er stort nok til, at der kommer en opdatering.

Er det kun mig det irriterer, eller er der andre der oplever "problemet" lige så stort som mig ?

Og ligeså vigtigt - jer med andre tv med indbygget digital tuner (især toshiba 37wlt) - opfører jeres tv sig på samme måde, eller huskes underteksterne på den digitale tuner efter tv´et har været slukket ?

Ellers lige kort efter 1 døgns brug - superflot tv, rigtig godt billede med digi tuner (analog lidt grumset her), lidt langsom om at tænde (fra knap-tryk til billede ca. 10 sek!!), alt i alt et dejligt tv - lige på nær det her beskrevne problem!

vh. Morten
Af Mr Topshot
Håber ikke, at 37xd1e har helt de samme problemer...
Af mulleboy
Hej,

det er ihvertfald bekræftet fra en sælger af dem, at det har det desværre!

Morten
Af Leth
Overvejer selv at købe 37 RD1E nu.

Problemet med danske undertekster lyder som noget der i Jylland kaldes "træls" !:(

Jeg vil gerne lige have oversat hvad en firmware opdatering består i/af. inden jeg går ombord.
Af Gr3y
Leth skrev:Overvejer selv at købe 37 RD1E nu.

Problemet med danske undertekster lyder som noget der i Jylland kaldes "træls" !:(

Jeg vil gerne lige have oversat hvad en firmware opdatering består i/af. inden jeg går ombord.
Formegenligt at du sende den ind til et service center.
http://elektronikcentret.dk/ er dem Sharp bruger har jeg fået at vide.
Dog havde afdelingen i Jylland ikke hørt om nogen XD1E firmware endnu.