Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TV-tåbe
På trods af at jeg er en total ignorant når det handler om TV teknik, overvejer jeg at anskaffe et plasma tv og er i den forbindelse faldet over følgende TV, til en fornuftig pris (24 kilo) : "Fujitsu Siemens Myrica P50-2"...Er der mon nogen herinde der kender produktet og kan anbefale eller måske fraråde købet ?
Alle oplysninger vil blive påskønnet...På forhånd tak !!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der er lidt om det her:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_post ... &KW=myrica

Der er lidt blandede erfaringer med Myrica serien. Mens nogen synes de er super, synes andre de er lidt skuffende. Det er meget individuelt og jeg tror den bedste løsning, ville være, hvis du fandt et sted, hvor Tv'et blev forhandlet og tog et kig på det.

Har du kigget på andre Tv i din jagt? Har du et budget på forhånd?
Af TV-tåbe
Rasmus,

Tak for dit input...har læst den interessante tråd, men det er vist allerede for sent da jeg har bestilt TV´et idag. Synes selv at jeg fik handlet det ned til en fair pris : 18.500.- excl. levering hos en dansk forhandler og det skulle blive leveret på Mandag.

Håber så bare at det lever nogenlunde op til mine forventninger ;o)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg ville gerne have svaret tidligere, men jeg har ikke haft så meget tid de sidste par dage.

Men så kan du da snart ændre dit navn fra TV-tåbe til Tv-prof. Ej, men det kunne være rart, hvis du lige fik formuleret et par ord om dit nye Tv når du har sat det op og prøvet at kigge på det lidt tid. Der er nemlig ikke så mange erfaringer med 50 tommer modellen at finde og der kan jo ofte være store billedmæssige forskelle på de forskellige skærme i forskellige størrelse.

Jeg kender ikke den vejledende pris, men jeg synes da også 18.500 lyder som en god pris for et 50 tommer.

Jeg håber du bliver glad for dit nye Tv =)
Af Jacob_Bentzen
Håber han vil komme med en beskrivelse af det tv.
For jeg kunne også godt finde på at købe det, men vil godt være helt sikker på at det kan betale sig :)