Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CrackMaND
#6990
Hej

Har haft kig på disse to LCD-tv fra samsung.

Flere steder i dette forum har jeg læst at M61 er bedre end R72, uden at jeg kunne finde argumentet derfor. Hvis man umiddelbart kigger på samsungs hjemmeside, så vil jeg da mene at de er ens, med en lille fordel til R72 (tænker på dens Game Mode).

Nogen eksperter herinde som kan fortælle mig om forskellene som samsung åbenbart ikke vil frem med?
Af Kief
#7186
Spademand skrev:jeg vil umiddelbart gerne have det samme at vide. Det er lidt mærkeligt at de laver sådanne to modeller. Men ifølge www.laptops.dk siger de at 61'eren har et bedre panel

http://www.laptops.dk/product_info.php? ... cts_id=697

men jeg vil gerne høre fra en mening fra en lidt mere erfaren bruger hvis det kan lade sig gøre ?

Help.. anyone ?
Hejsa. Der hvor jeg arbejder (Hifiklubben) der har vi begge modeller stående og faktisk til samme pris. Personligt synes jeg billedet på M'eren er en smule bedre, men det er op til den enkelte at vudere. Lyden er også bedre på M'serien - men kaster du det over en forstærker så er forskellen på lyden af mindre betydning. Men tror nu nok jeg ville vælge M'eren hvis jeg selv skulle købe.

Mvh

Casper
Af Blocheren
#7208
Jeg har også kigget meget på samsung tv'erne. Jeg vil skulle bruge det til min pc blandt andet og har ikke kunne finde ud af hvad den gamemode gør helt præcist. Nogen der kan forklare det? :)