Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hbj69
hej i denne her plasma/lcd jungle har vi fundet frem til 3, som vi kan lide, men hvilken får vi mest ud af, kan I hjælpe os. Valget står imellem:
Panasonic TH 37 PV 60 37" plasma
Samsung LE-37 R 72 B 37" lcd
Fujitsu Siemens MYRICA VQ40-1 40" lcd
Det er svært at bestemme sig.

mvh.
Hanne
Brugeravatar
Af azrael
Af de nævnte tre modeller ville jeg personligt helt klart gå efter Panasonic TH-37PV60E, medmindre I helst ikke vil have plasma, men det giver nu engang det bedste billed.

Nr. 2 ville nok være Samsung LE-37R72B, fordi Samsung generelt laver nogle af de bedste LCDs, som dog efter min mening ikke når op til plasma kvalitetsmæssigt. For øvrigt må I, ligesom jeg og andre der kan slå op på bl.a. det tyske Samsung site, lide af en feberfantasi! Var lige i Fona på strøget i Ã…rhus, og der benægtede man *konsekvent* at der fandtes en 37"-LCD fra Samsung. Det havde "manden fra Samsung" selv fortalt ekspedienterne, så det hersker der ingen tvivl om. Hmm, kan jeg så overhovedet anbefale skærmen som 2. valg?

Fujitsu'en kan jeg dog ikke helt forstå, hvorfor I har valgt. Jo, den ser ganske pæn ud, men jeg synes ikke den på nogen måde lever op til de to andre billedmæssigt. Medmindre 40"-modellen (som jeg ikke har set) leverer et meget bedre billede end 32"-modellen (som jeg har set).

Håber det hjælper lidt!

Hilsen,
az

PS: Måske var dette noget for jer? Men I skal skynde jer da sidste frist er ved midnat i morgen, søndag den 11. juni.