Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ravnholdt
Hej

Jeg synes helt klart, at Samsung LE-40R51B, som er den sidste du nævner, ville være en udmærket løsning for dig. Samsung LE-40M51B kunne evt. også være en løsning. Dette er blot en LE-40R51B i en ´faceliftet´ udgave. Jeg har læst mange begejstrede brugeranmeldelser fra købere af LE-XXR51B serien, så den bør ikke skuffe selvom, den har et år på bagen efterhånden. Ellers bør det nok bemærkes, at et af de store brands indenfor LCD TV såsom Sony, Samsung, Philips eller Panasonic ofte vil være at foretrække for den almindelige forbruger.

Held og lykke med søgningen efter et nyt LCD TV - junglen er tæt og farerne lurer over alt.

Med venlig hilsen

Peter
Af Jacob_Bentzen
Nu er min prisgrænse 25.000kr så hvad kan i nu foreslå??
Af Jacob_Bentzen
Skal man kigge efter et med 1 eller 2 tunere??
Hvad er forskellen??
Jeg har parabol fra Viasat.
Af Jacob_Bentzen
Kommer man til at skulle bruge en Digital tvtuner??
Af Jacob_Bentzen
Hvad er forskellen på DVB-S og DVB-T tunerkort??
Af Jacob_Bentzen
Jeg kommer lige til at tænke på om man ikke har brug for 2 HDMI på sit TV, hvis man både vil have sat sin computer og DVD-afpiller med HDMI til??
Eller kan man gøre det på en anden måde??
Af Mr_Mo
Forskellen på DVB-S og DVB-T er, at DVB-T er til det jordbaserede sendenet, hvorimod DVB-S er det satellit-baserede.

Om du har brug for 2x HDMI, kommer an på om du ikke vil bruge DVI, eller VGA til din PC. Og hvis din DVD-afspiller alligevel ikke viser bedre på HDMI, så hvorfor ikke bruge component? Så har du en stk. HDMI til overs, som du kan bruge til HD-DVD/Blu-Ray, eller andet der kræver HDCP.