16. nov 2005, 15:29
Sonys LCD TV gør et eller andet ved farverne, som måske springer frem i butikken, men som ikke er helt rigtig.
Måske er den der Bravia-Reklame med hoppeboldene rent faktisk tættere på virkeligheden end man skulle tro. Måske laves farverne af små plastichoppebolde
I hvert tilvælde er det helt bogstaveligt ordret korrekt når de siger:
"Colour - like.no.other" - desværre
Håber du får tunet din Sony ind til noget mere tilfredsstillende, eller mulighed for at returnere det. Ellers er en Selector måske en vej frem mod et mere ensartet og bedre billede, du nemmere kan tune skærmen op imod.
/N
Hans_hansen skrev:- Farverne er helt anderledes i forhold til et almindeligt tv og jeg finder det meget svært at indstille farverne så det ligner ægte menneskehud. Mange gange minder billedet om det man kan se på gamle stumfilm, som er blevet farvelagt i hånden.Det bekræfter til en hvis grad det jeg synes at have oplevet i min søgen (og en enkelt gang bekræftet af en forhandler), selvom jeg har kigget i større størrelser.
Sonys LCD TV gør et eller andet ved farverne, som måske springer frem i butikken, men som ikke er helt rigtig.
Måske er den der Bravia-Reklame med hoppeboldene rent faktisk tættere på virkeligheden end man skulle tro. Måske laves farverne af små plastichoppebolde

I hvert tilvælde er det helt bogstaveligt ordret korrekt når de siger:
"Colour - like.no.other" - desværre

Håber du får tunet din Sony ind til noget mere tilfredsstillende, eller mulighed for at returnere det. Ellers er en Selector måske en vej frem mod et mere ensartet og bedre billede, du nemmere kan tune skærmen op imod.
/N