Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fck-2200
jeg skal ud og købe fladskærm for første gang og er lidt på herrens mark :( jeg skal bruge en min. 37 tommer op har luret lidt på samsung modellerne som er ret fede men er der andre skærme til omkring max 15.000 som er bedre? skærmen skal bruges til tv og dvd.
jeg har brugt en del timer på div. forums og blir mere og mere forvirret over alle de forskellige spec. de har?
hvad skal jeg gå efter?
Brugeravatar
Af azrael
Til 15000 synes jeg at du burde tage et kig på 37"- og 42"-modellen i Panasonics PV60E-serie. Der er tale om plasmaskærme og du kan se priserne
her. Tror at det ville være det optimale valg til at se fodbold på, som jeg har fornemmelse af, at du gør (*host*FCK*host* :p)...

Hilsen,
az
Af fck-2200
jeg hælder nu mest til lcd-tv og har bestemt mig for at det skal det være, men tak for det :)
Af lance52
Hej

Hvis du har besluttet at det skal være LCD, så nøjes med 32", da plasma er det bedste i de store formater. Den nævnte pv60 er 9. generation plasma. Jeg havde selv ingen tanke om plasma for 14 dage siden, men ved at være rundt at kigge på lcd, fandt jeg ud af, at den bedste lcd jeg så var den nye philips 32pf9631D som har clear lcd. Men i større formater, nope lcd, der reagerer plasma, og så er de langt billigere end lcd.