30. apr 2025, 06:52
Hvis du ikke ved en dyt om LG, så burde du ikke omtale deres TV så negativt - just saying
jenseng skrev: ↑30. apr 2025, 03:08 Tryk på Ok knappen (den i midten af piletasterne). Så kommer der et infofelt. Tryk herefter pil op. Så skifter infofeltet farve. Tryk ok igen. Så har du det hele du savner og mere til.Min fjernbetjening ligner meget denne her...
Joker22 skrev: ↑30. apr 2025, 07:47‘Ok’ knappen er hjulet, i midten - det har også funktion som en regulær knap, når du trykker den nedjenseng skrev: ↑30. apr 2025, 03:08 Tryk på Ok knappen (den i midten af piletasterne). Så kommer der et infofelt. Tryk herefter pil op. Så skifter infofeltet farve. Tryk ok igen. Så har du det hele du savner og mere til.Min fjernbetjening ligner meget denne her...
Hvad er "OK" knappen på den?
Radiomanden skrev: ↑29. apr 2025, 13:37 Nest efter Android, så er det Web OS, det er de bedste OS på TVer, ja der er YS App til LG, det har der været en del år.Det er jo så din mening, men andre har sikkert en anden holdning...
Joker22 skrev: ↑22. maj 2025, 13:58 Hejsa...Under indstillinger kan du vælge om tv'et skal tænde på f.eks. dashboard eller hdmi (vælg en af de aktive stik/enheder), eller på det sidst benyttede input.
Som opfølgning så har jeg fundet en løsning der virker for mig...
Hvis jeg aktivere "altid klar", så er kanalerne på når jeg tænder for TV...
Et andet spørgsmål, når TV er slukket, og jeg blot ville se TV (kabel), kan man så ikke tænde TVét så det bare starter med at se TV, eller skal man ALTID ind på "dashboard" også vælge live TV
Joker22 skrev: ↑22. maj 2025, 13:58 ....Hvis du går ind i indstillinger->Generelt->System->Yderligere indstillinger->Indstillinger for Hjem
Et andet spørgsmål, når TV er slukket, og jeg blot ville se TV (kabel), kan man så ikke tænde TVét så det bare starter med at se TV, eller skal man ALTID ind på "dashboard" også vælge live TV
Radiomanden skrev: ↑22. maj 2025, 15:28 Hvad er bedre.?Det må vel helt være op til den enkelte?