Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Ved søgning på Elgiganten, i den størrelse, så er der nogle LG, Samsung, TCL og Philps i den prisklasse.
Af Supergris
Radiomanden skrev: 30. nov 2024, 12:29 Ja jeg hænger mig heller ikke i hvilket OS der er på et TV, når der haves en Google TV TV boks som også er billig når den forældes.
Hvorfor bruger du det så som argument for eller imod?
At udnævne Android/Google som klart det bedste med Web OS som en sikker toer, er der sikkert også delte meninger om!
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så er det negativ hatten igen.
Det er da nogen som hænger sig i det, da de på ingen måde vil have en extra enhed, og ligeledes have 2 Remotes, selv om det ikke er nødvendigt med 2, en er nok til begge.
Af Supergris
Er det negativt, at stille sig kritisk til postultater, der bliver postet, som udelukkende bygger på personlig smag, som værende repræsentivt for hvad andre burde have af meninger?
Jeg vil kalde det positivt, at der er nogle, der gør opmærksom på, at der er andet der dur, end hvad der i nogle tilfælde bliver vurderet som det eneste, der er det rigtige...

Hvad mener du egentlig med dette: "når der haves en Google TV TV boks som også er billig når den forældes."?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Nogen vil skifte TVet, men det er der da ingen grund til når App's ikke længere kan bruges, eller det aldrig har haft mange brugbare, så er det da ikke de store omkostninger at købe/udskifte en Google TV eller tilsvarende.