Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dermis
Hej Alle

Hvad er jeres erfaring mht. prisdumping black friday på nye TV-modeller?
Jeg har besluttet mig for et LG C4 i 77" til 16.490kr. Som jo kun er 1500 mere end mit max....
Som det kan ses af den udmærkede black friday side her på sitet, er priserne meget ens hos flere forhandlere. Det tolker jeg som forhandlerene har lagt sig fast på (aftalt) denne pris? Jeg forventer altså ikke en forhandler lige pludselig, på næste fredag, sætter prisen yderligere ned - har jeg ret i det?
Af henrik.yde
Ja, jeg tror bestemt ikke at det bliver billigere, har selv lige købt et Philips 77OLED809 til 18990,- kr.
Af Beckham
Den falder næppe meget mere, men man kan aldrig udelukke det. Men ellers bare sørg for at købe et sted hvor de har noget prisgaranti, således at hvis den falder mere her i november så er du sikret.
Af dermis
Du har ret, god ide med prismatch, det havde jeg ikke tænkt på. Jeg køber hos Power hvor de giver 2% gennem Forbrugsforeningen - de prismatcher dog kun 10 udvalgte butikker...

Beckham skrev: 21. nov 2024, 21:18 Den falder næppe meget mere, men man kan aldrig udelukke det. Men ellers bare sørg for at købe et sted hvor de har noget prisgaranti, således at hvis den falder mere her i november så er du sikret.