Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg leder efter et 32" fladskærm til ca. 5-6000 og har kig på følgende modeller.

LG 32LC2R
LG 32LE2R

Kan dog ikke helt gennemskue forskellen på disse to modeller udover at LE2R-modellen er lidt billigere (og med færre features?).

Er der nogen der kender noget til disse to modeller, gode såvel som dårlige sider?

En tredje mulighed er Sharps SA1E model i samme prisklasse... Nogen der kender den?

På forhånd tak
Thomas

PS. Helst ingen kommentare om at Toshiba 66Z-model er den bedste. Det tv er bare ikke min smag
Af Monolithos
Mener at have læst at det bare skulle være designet, men er ikke helt sikker.
Brugeravatar
Af azrael
Jeg tror da godt nok jeg ville vælge Sharp LC-32SA1E fremfor de to LG modeller. Særligt til den lave pris den kan fås til i El-Dværgen lige p.t. Vist noget med kr. 4999...
Af MiniatureZeus
Hvad med noget Toshiba?
evt. et 32C3000P fra Tyskland som jeg er hooked på til 5300kr med fragt
se her

Jeg er selv meget hooked på det, og venter bare på at Toshiba.de svare tilbage omkring et datablad som jeg ikke kan finde.
Af urhans
MiniatureZeus skrev:Hvad med noget Toshiba?
evt. et 32C3000P fra Tyskland som jeg er hooked på til 5300kr med fragt
se her

Jeg er selv meget hooked på det, og venter bare på at Toshiba.de svare tilbage omkring et datablad som jeg ikke kan finde.
Det er umiddelbart en toplækker model til en rigtig fin pris. Er det den nye model fra Toshiba som der har været meget snak omkring. En ny model til at tage over for 66Z-modellen?

Der står at den understøtter 1080p på HDMI, hvordan kan det lade sig gøre når det ikke er et FullHD tv?

Nogen der ved hvornår den rammer det danske marked?

Ser ud til at det kunne være det nye tv :-)