Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mohi
hej er der nogen der ved hvornår dette tv kommer til salg i DK??
Hvis jeg nu tør købe samme tv i tyskland, hvad siger I så til det?? hvad skal jeg passe på/tage højde for??
Af Stylophone
Lige nu, vil jeg ABSOLUT ikke anbefale LG til nogen - Men håber at kunne komme til det igen.....

Jeg havde jo købt en 37LB1R for en måned siden, og har byttet det én gang til et nyt efter 14 dage, og i dag har jeg så byttet det til en Samsung LE-40N71B istedet..

Fejlen var at forskellige steder på skærmen, var der mere lys fra paneler end andre steder, og det blev så gradvist værre, jo længere tid det var tændt....

Udover mine 2 reklamationer, har butikken haft 3 andre med samme problem på samme tv, inden for de sidste 14 dage - MEN: Når det er sagt, er det jo et enormt fedt tv, med mange funktioner til få penge - Så mon ikke vi skal skyde skylden på f.eks en sending dårlige paneler?! :-)

/HC
Af Busterladestangen
@ stylophone,

kender du til den gamle 50PM1MA eller 42 modellen?? jeg har ik rigtig ku finde nogle pro's / con's om det og tanken om 50" for knap 14.000 lokker mig, men det lyder for godt til at være sandt...
Af Stylophone
Nej, dem kender jeg desværre ikke til - Men jeg kan fortælle dig, at jeg lige har fået svar fra LG, igennem elgiganten, hvor jeg købte det tv, og LG påstår hårdnakket, at der ikke er fejl på nogle af de 5 apparater, som de har fået tilbage, med samme fejlmelding - Det taler desværre for mig ikke til deres fordel, da det er klokkeklart at der altså ER en fejl på tv`ene - Jeg har som sagt fået mig et Samsung 40" lcd istedet for LG 37`er lcd`et (Har så handlet i Hifiklubben i stedet) - Og der er ikke de MINDSTE tegn på den slags trælse ting - Så jeg ville umiddelbart gå efter et andet mærke end LG - Men selvfølgelig er du dækket af de 30 dages fulde returret, så selvfølgelig kan man gøre forsøget - Som sagt er der absolut intet i vejen, med selve specs`ene, eller billedkvaliteten på LG`s tv

/HC