Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NeverKnow
Det er helt klart frit for og jeg må sige at det er en fin handel der er stablet på benene.

Har sendt dig en pm i stedet for at køre samtalen videre i tråden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan vende og dreje det og fantasere om konspirationsteorier som du lyster. Faktum er at der her tilbydes et produkt til billige penge uden at du som køber har forpligtet dig til noget som helst ud over det du ville gøre hvis du havde købt et andet sted - blot er dette den billigste pris i DK.

Vi har før kørt kampagner for andre producenter, der tilbød en betydelig rabat ift. markedsprisen og da der er tale om et produkt som vi i forvejen anbefaler hyppigt, kan jeg virkelig ikke se nogen grund til at nogen får ondt unævnelige steder over det.

Vær venligst opmærksom på at det ikke er os på flatpanels.dk der har startet tråden om disse TV, men at det er jer brugere. Der er ydermere ingen der modtager provision af disse salg, så du kan betragte det som en ren service du kan vælge at bruge eller lade være. Vi prøver ikke noget steds, at overbevise nogen om at lige netop Sharp er det eneste valg når det kommer til fladskærme.
Af NeverKnow
Har som sagt taget den med Rasmus i en PM og han har givet mig et fint svar. Jeg synes ikke dit er særligt smagfuldt men nok om det.

Som sagt fint tilbud vi må se om konkurrenterne kan matche dette.