Log ind med sociale netværk
30. dec 2010, 12:28
Den nye boks fra canal digital er modtaget, så venter jeg bare på blu-ray afspilleren som skulle komme den 4/1 fra bilka. Tusind tak for jeres hjælp, det har været supert for mig som ikke har forstand på tingene, vender nok tilbage med flere spørgsmål en anden gang.
30. dec 2010, 19:35
Er blevet vild modig efter jeres vejledning, så har lige bestilt et gratis ekstra kort til den gamle sat modtager, så nu skal der også trækkes kabel til soveværelset, så jeg kan bruge den gamle parabol derinde.
Føler virkelig at dette er den rigtige løsning for mig/os.
30. dec 2010, 20:56
lisbeth77 skrev:Er blevet vild modig efter jeres vejledning, så har lige bestilt et gratis ekstra kort til den gamle sat modtager, så nu skal der også trækkes kabel til soveværelset, så jeg kan bruge den gamle parabol derinde.Det skal da være den "lille" HD boks, den er på tilbud til 195 kr. ( med mindre det er den, du vil sætte op ).
31. dec 2010, 10:23
.
Ville blot nævne det gode tilbud.
lisbeth77 skrev:tror ikke at jeg vil få det store ud af det, da det er en fladskærm som er et par år gammel, og den er ikke HD ready eller noget i den retning....Derfor kan man jo godt fremtidssikre sin tv modtagelse, dit ekstra tv holder jo ikke evigt

Ville blot nævne det gode tilbud.
Log ind med sociale netværk