Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lisbeth77
Jeg kan faktisk se at den blu-ray afspiller som der er anbefalet her, den kan fåes på bilka.dk til 999,-, er lidt fristet til at bestille den....
Af lisbeth77
Den nye boks fra canal digital er modtaget, så venter jeg bare på blu-ray afspilleren som skulle komme den 4/1 fra bilka. Tusind tak for jeres hjælp, det har været supert for mig som ikke har forstand på tingene, vender nok tilbage med flere spørgsmål en anden gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det skal du være meget velkommen til.
Af lisbeth77
Er blevet vild modig efter jeres vejledning, så har lige bestilt et gratis ekstra kort til den gamle sat modtager, så nu skal der også trækkes kabel til soveværelset, så jeg kan bruge den gamle parabol derinde.
Føler virkelig at dette er den rigtige løsning for mig/os.
Brugeravatar
Af MigSelv
lisbeth77 skrev:Er blevet vild modig efter jeres vejledning, så har lige bestilt et gratis ekstra kort til den gamle sat modtager, så nu skal der også trækkes kabel til soveværelset, så jeg kan bruge den gamle parabol derinde.
Føler virkelig at dette er den rigtige løsning for mig/os.
Det skal da være den "lille" HD boks, den er på tilbud til 195 kr. ( med mindre det er den, du vil sætte op ).
Af lisbeth77
tror ikke at jeg vil få det store ud af det, da det er en fladskærm som er et par år gammel, og den er ikke HD ready eller noget i den retning....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Har den ikke en HDMI indgang?
Brugeravatar
Af MigSelv
lisbeth77 skrev:tror ikke at jeg vil få det store ud af det, da det er en fladskærm som er et par år gammel, og den er ikke HD ready eller noget i den retning....
Derfor kan man jo godt fremtidssikre sin tv modtagelse, dit ekstra tv holder jo ikke evigt :) .
Ville blot nævne det gode tilbud.