Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maunus
Yo

jeg har et Panasonic G20 som jeg er vældig glad for.. jeg satte for nylig en ekstern harddisk i siden på den og formateret den til brug og jeg kan fint pause det jeg ser osv.

jeg har også en enkelt gang sat den til at optage et program.. men jeg kan ikke finde det jeg har optaget? Hvor skl jeg hen for at se de ting jeg har optaget på den.
Af ErikUkendt
maunus skrev:Yo

jeg har et Panasonic G20 som jeg er vældig glad for.. jeg satte for nylig en ekstern harddisk i siden på den og formateret den til brug og jeg kan fint pause det jeg ser osv.

jeg har også en enkelt gang sat den til at optage et program.. men jeg kan ikke finde det jeg har optaget? Hvor skl jeg hen for at se de ting jeg har optaget på den.
Da du satte den til at optage et program, har du sikkert ikke valgt "USB HDD optagelse" inde i den menu, hvor du sætte den til at optage et program f.eks. via EPG-Guiden, hvor man klikker på det ønskede program.

"USB HDD optagelse" skal vælges hver gang man vil optage et program.

Valg mulighederne er Ekstern optagelse->Påmindelse->USB HDD/optagelse

Når du så vil se programmet, skal du på fjernbetjeningen trykke på knappen "Viera Tools" og vælge punktet "Video"
Af maunus
Tror ikke jeg fik det optaget rigtigt første gang :) nu fik jeg gjort opmærksom på den skulle optage hdd.. så må jeg se om det ligger inde i viera bagefter :)

tak
Af BrianH
Du skal også aktivere harddisken til optagelse under menu -> indstilling-> usb hdd opsætning ->enhedsopsætning