Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kenzi
Hej,

Da jeg tænker på importere en BD fra usa, for kunne afspille Region A film, så falder jeg over spørgsmålet, om det vil kunne gå angående tilslutning, om de også er kodet eller ej? (pal - ntsc)

På forhånd tak,
Af Kenzi
MigSelv skrev:http://www.av-connection.dk/?PGr=2557&ML=1587
Denne er kodefri både som dvd og bd afspiller ( afspiller også bd 3d ), til en pris af 5495 kr. Her vil både lysnet og formater passe i DK.

Syntes bare det lidt for mange penge for en BD. når en panasonic bd65 fås til 900-1200kr. incl alt.
Af Kratz
Men nu kan du heller ikke rigtigt sammenligne en Panasonic BD65 med en Oppo BDP-93!
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du tænker at benytte afspilleren til ud over Blu Ray film, men Oppo'en kan f.eks. afspille CD (som er værd at høre på vel at mærke!). Derudover er afspilningen af DVD'er noget bedre.
Og så har vi ikke nævnt at Oppo'en afspiller 3D, og som en af de få afspillere har den 2 HDMI udgange, så du er fri for at skifte din receiver, skulle den ikke lige være 3D klar.
Sidst men ikke mindst afspiller Oppo'en SACD, DVD-Audio samt diverse multimedia filer. Man kan nærmest benytte den som streamer hvis man så lyster.

Så det med at være kodefri er egentlig kun en sidegevinst efter min mening. :)
Af Kenzi
skal bare have til afspille Region A BR.

har i forvejen ps3, xbox, og pioneer dvd afspiller laserdisken,kodefri. og pioneer cdafspiller.