Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akyhne
Blot af interesse (har min Philips DVDR 7300H) var jeg interesseret i udviklingen af HDD recordere, gik til Philips's hjemmeside og kunne ikke finde nogen nye modeller. En søgning på hifipriser.dk giver 22(!) resultater blandt alle producenter.
Er HDD/DVD recorderen på vej ud?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tænker du på den version, som kan brænde på en DVD samtidigt? Der findes nye HDD-optagere, som eks. har indbygget BluRay, men der kan ikke brændes på BluRay'en ved siden af. Indtil videre sidder Samsung vist på de eneste modeller herhjemme, som fungerer på både DVB-T og DVB-C.
Af Akyhne
Jeg tænker blot på HDD recordere generelt. Måske satser producenterne mere og mere på indbyggede pausefunktioner i tv m.m.
Personlight foretrækker jeg en separat HDD recorder. Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre, den dag min gamle Philips går ned!
Af lisbeth77
Kan se du har canal digital, du overvejer ikke deres hdtv box med harddisk?

Du kan se i min tråd "hjæælp......" at jeg ikke ved noget om det, men kan ikke finde ud af om jeg skal beholde min dvd hdd recorder eller om jeg skal aflevere den igen, også få den fra canal digital, også en afspiller ved siden af...
Af Akyhne
Problemet med de HDTV bokse der findes, er at du ikke kan brænde fra dem. Så hvis du vil gemme noget i længere tid, skal du alligevel bruge en HDD recorder.