13. okt 2010, 00:03
Det gav et ordentligt brag her til aften da jeg så en film, og så virkede min dvd-optager slet ikke mere.
I troen på at det blot var en sikring der var røget, åbnede jeg kabinettet - og teorien var god nok: sikringen var brændt over. Men der var også noget andet der var sket. En af transistorerne var brændt lidt ved et af benene og transistoren var sprunget i luften.
Mit spørgsmål er nu: Hvilken ny dvd-optager skal jeg købe?
Kravene er følgende:
* DVB-C-tuner
* skal kunne gøres kodefri så jeg kan se mine region 1-dvd'er.
* skal IKKE være en Philips da den jeg lige har set eksplodere var en Philips (og jeg har altid haft problemer med at den på visse fabrikstrykte dvd'er ikke var synkron i billede og lyd).
I troen på at det blot var en sikring der var røget, åbnede jeg kabinettet - og teorien var god nok: sikringen var brændt over. Men der var også noget andet der var sket. En af transistorerne var brændt lidt ved et af benene og transistoren var sprunget i luften.
Mit spørgsmål er nu: Hvilken ny dvd-optager skal jeg købe?
Kravene er følgende:
* DVB-C-tuner
* skal kunne gøres kodefri så jeg kan se mine region 1-dvd'er.
* skal IKKE være en Philips da den jeg lige har set eksplodere var en Philips (og jeg har altid haft problemer med at den på visse fabrikstrykte dvd'er ikke var synkron i billede og lyd).
Tv: LG 55B6V og LG 50PS8000
Receiver: SONY DA50ES
Højttalere: B&W 705, HTM7, DM601 S3
Receiver: SONY DA50ES
Højttalere: B&W 705, HTM7, DM601 S3