Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kago_dk
#53008
Jeg har købt et Sony KDL-32V4500 tv og efter at have læst rundt på nettet, så er jeg blevet i tvivl om hvilket viaccess CA modul som virker stabilt med mit Sony tv, hvis jeg ønsker at benytte DVB-C tuneren til at se de digitale (betalings) kanaler hos YouSee.

Sony Center vil ikke besvare spørgsmålet udover at deres CA modul er specielt og importeret fra England, men de vil gerne sælge mig modulet for 1000 kr. Er deres modul så specielt, at det er så mange penge værd? Eller virker YouSee's CA modul lige så fint?
Af gke
#53012
Det du skal holde øje med, er at CAM'et er kompatibelt med kodningssystemet som udbyderen gør brug af. Yousee gør brug af Viaccess systemet, og derfor vil det "almindelige" yousee modul gøre arbejdet ganske fint.

Grunden til Sony tager mere, kan bl.a. skyldes at de har testet produktet på deres apparater, og kan garantere for funktionaliteten. Men det har yousee også - bare med deres anbefaling.

Du kan evt dobbelt tjekke ved at forhøre dig hos yousee selv - det er trods alt deres båndbredde du skal kode fra :)

Held og lykke med købet! Hvilken pris har du fundet modulet til? Visse webshops er nemlig ret billige med CAMs
Af -jacob
#53034
Det bedste er at købe modulet i forretningen sammen med TV´et, så får du det der arbejder bedst med dit TV, der er vist noget med at visse moduler arbejder bedre med de nye SONY TV.
jeg købte mit modul i SONYcentret for kr. 600 sammen med mit TV.