Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mike L.
Har købt en Sony W4000 hvor jeg har Yousee abon.
Jeg køre digital tv med fuldpakken.

Problemet er jeg kan ikke se HD kanalerne undtagen
(Tv2 Sport HD og K5 HD) de andre kan jeg ikke se har ringet til yousee og sony support men forgævs hjælper bare ikke noget som helst.
Har skiftet cam modul 2 gange.

Håber i eksperter kan hjælpe mig

Er virkeligt ked af problemet.
Af r.kristensen
Med mindre du køber HD pakken eller andre pakker med HD kanaler er det de eneste HD kanaler du kan se med fuldpakken...

Og i HD pakken får du super kanaler som National Geographic HD, Discovery HD og Eurosport HD, men det kan du læse om her:
http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_hd

HD er desværre ikke særligt udbredt så du må nok leve med digitalt tv på dit nyt flad-tv i et par år endnu!
Af Mike L.
Jeg har købt HD Pakken fra Yousee men kan ikke se nogen af dem?
Af r.kristensen
Ok det fremgik ikke at du havde HD-pakken fra Yousee i dit første indlæg.

Har læst at der skulle være en del problemer med CAM-modulerne, men hvis du allerede har det nyeste fra Yousee så skulle det ikke være problemet...

Så må du nok se om der er andre der kommer forbi tråden og hjælpe for jeg har ikke hørt om andre problemer.
Af Mike L.
Håber der er nogen derude der vil hjælpe med det her problem.
Af Mike L.
Jeg har købt HD Pakken fa Yousee til 49kr.md.
Som sagt der er intet billede på tv.

Så har jeg været ned i Tdc Butik idag og købe den nye samsung boks med 160GB harddisk optager, det går meget langsomt når man køre med den boks især når man skal gå videre til den næste kanal.

Men har tænkt på at aflevere den retur igen.
Kan kun sige at i skal holde jer væk fra dette boks helt seriøst.