Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej vil lige høre om andre har oplevet dette problem med deres KDL32D3000, jeg har Yousee og dermed DVB-C tuner med cam-modul og kort fra tdc, hvis jeg slukker fjernsynet med fjernbetjeningen og lader det være slukket ca 15 min, så virker den digitale tuner ikke når man tænder igen med fjernbetjeningen, hvis jeg så lige slukker fjernsynet helt (sluk på kontakten) så virker alt igen fortinligt, slukker jeg med fjernbetjeningen og lader det stå et par timer, så er der ingen problemer, det kunne være interessant at høre om andre der har denne model har oplevet noget lignende ??
Af Beckham
Jeg har haft et lignende problem med mit 40D3000 og Stofa, bare med omvendt fortegn. Hvis jeg slukkede på kontakten på toppen af tv'et, så virkede DVB-C ikke længere. Nu nøjes jeg altid med bare at gå i standby mode når jeg slukker, og har siden ikke haft nogle problemer. Måske der er lavet en software opdatering af mit cam modul eller lignende. Det er i hvert fald lidt mærkeligt, men dejligt dog, at det nu virker..:-)
Af theboss
til wisdk, tak for hjælpen, det hjalp at at slå software opdateringen fra, havde ellers talt med Sonys support afdeling men de havde overhovedet ingen ide om hvad det kunne være, mente at jeg skulle aflevere skærmen til rep :( . så det var super at det bare var det der skulle til :)