Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jesper2730
Jeg har en Sagem ITD 81HD box og den fungerer ganske glimrende. Jeg købte den fordi jeg havde brug for component output og det var en af de eneste "billige" modtagere jeg kunne finde med det.

Hvis jeg skulle købe en nu og "kun" havde brug for SCART output ville jeg nok købe den som Harald Nyborg har i øjeblikket til 429,-. Den hedder Denver DMB-105HD og har den store fordel at du kan sætte en USB disk på og så optage på den.

Jeg har selv også købt Denver boksen og den fungerer ganske glimrende selvom der er plads til forbedringer i brugerinterfacet.

Det er en lang tråd om den på et kollegasite til dette som hedder recordere.dk - det kan du evt. prøve at checke ud.

Bemærk at begge modtagere IKKE har kortlæser, så det er altså kun de gratis kaneler du kan se (DR, DR2, TV2, DR HD, DR K, DR Ramasjang + et par stykker mere) som du kan bruge den til.

Forøvrigt har begge bokse også HDMI output, så du kan også bruge den på skærme med HDMI input.

mvh
Jesper