Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Arrrgh - jeg har virkeligt gjort noget dumt og håber at I kan hjælpe mig.

Forleden 'kom jeg til' at trykke OK + NED ind samtidig med at jeg tændte boksen bagpå. Det skulle jeg aldrig have gjort. Nu skriver den kun "BOOT" i displayet, og der sker ikke andet end at YOUSEEs logo vises på tv'et.

Har I nogen ide til hvad jeg kan gøre (udover selvfølgelig at indlevere boksen)?
Filip_kbh skrev:Arrrgh - jeg har virkeligt gjort noget dumt og håber at I kan hjælpe mig.

Forleden 'kom jeg til' at trykke OK + NED ind samtidig med at jeg tændte boksen bagpå. Det skulle jeg aldrig have gjort. Nu skriver den kun "BOOT" i displayet, og der sker ikke andet end at YOUSEEs logo vises på tv'et.

Har I nogen ide til hvad jeg kan gøre (udover selvfølgelig at indlevere boksen)?

Jep... Jeg har en ide. Du skal ringe til yousee på 80 80 40 40, Hverdage 08.00 - 20.00 :) :)
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Ja, det var nu mest for at slippe for køen.
Af BrianH
Tror nu det ville være hurtigere at spørge dem end at vente på svar her.

Jeg har ikke brugt dem meget, men de gange jeg har, har deres kundeservice løst problemerne hurtigt og nemt.
Af Yankee
Jeg fik HD-boksen for et par måneder siden, og YouSee kundeservice har været virkelig hjælpsomme og meget hurtige i min optik (nej, jeg er ikke ansat der :P)

Fejlen kan være, at du har fået indstillet fjernbetjeningen til andet end boksen. Det kom jeg nemlig selv til og var helt på herrens mark.

Det løses ved at trykke på den øverste, firkantede "STB"-knap. Den afgør at du styrer Set Top Boxen fremfor fx TV. Det er altså ikke den runde tænd/sluk-STB-knap, men den øverste firkantede.

Held og lykke og fornøjelse med boksen :)
Brugeravatar
Af Filip_kbh
De kunne faktisk ikke hjælpe mig hos YOUSEE.
Den venlige kundeservicemedarbejder forsøgte at få gang i boksen ved at jeg skulle holde nogle bestemte knapper inde på selve boksen ved opstart, men det lykkedes desværre ikke at få liv i den.

De sender mig en ny boks, og så skal jeg sende den gamle tilbage.

Fin service fra YOUSEE.