Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af _engelhardt_
Hej alle..

Nu har jeg været ude og købe nyt Philips 42PFL5604H med dvb-c mpeg 4 tuner. Min udbyder er canal digital kabel tv. Så havde håbet på at kunne springe den externe hd boks over. Hvilket Ca modul ville i mene jeg skal bruge til det formål? Eller kan det slet ikke lade sig gøre uden canal digitals egen dvb-c boks?

Vh Dan
Af fjollekongen
Jeg har godt nok yousee kabel tv, men jeg har igennem dem købt en mpeg4 ca modul og canal digital sport, så jeg slipper for boksen. món ikke det gælder det samme med canal digital?
Af _engelhardt_
jo tror nemlig desværre der er forskel.. må nok hellere ringe til canal digital selv. Der er desværre bare alt for tit nogle derinde som slet ikke har styr på det, og bare slynger noget ud de tror er rigtigt.
Af mikkelbm
_engelhardt_ skrev:jo tror nemlig desværre der er forskel.. må nok hellere ringe til canal digital selv. Der er desværre bare alt for tit nogle derinde som slet ikke har styr på det, og bare slynger noget ud de tror er rigtigt.
Fik du nogensinde et brugbart svar fra dem?
Af _engelhardt_
ja de fortalte de brugte conax kort, så bestilte sådan et og det virker perfekt, gudskelov.