Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MMT
Hejsa..

I stuen har jeg et panasonix PX80 37", hvor der jo ikke er nogen DVB-C og MPEG-4 tuner i. Derfor har jeg købt en Zaptor boks, og det virker jo glimrende.

Nu overvejer jeg så¨at købe en af de nye skærme fra panasonic, til værelset, som jo har alle tunere i sig.

Spørgsmålet her er så:
Kan jeg få digitalt, samt benytte mine 5 HD kanaler, uden en Zaptor boks i de nye panasonic TV?

Kan se, at der sidder et lille kort i min Zaptor. Er det bare sådan et extra kort jeg skal have fat i, og så smide det i TVét? Eller hva?

Er sq lidt i tvivl her O-O

På forhånd tak :)
Af Plasman1978
For at kunne se tv via den indbyggede DVB-C-tuner skal du foruden kortet også have et kortlæser modul som skal stikkes i siden af tv'et. Stik kortet i modulet og så er du "køreklar" ;)
Af eriks14
Du kan sagtens få digitalt tv og se alle dine HD kanaler.

Som du nævner skal du blot have et extra kort, samt et ca-modul som kortet skal sættes i, og derefter i fjernsynet...
Af MMT
Og det er vel noget jeg kan købe ved stofa, ikk ;)
Af Plasman1978
Køber du tv'et i et panasonic-center så vil de også kunne sælge dig både modul og kort.
Af Lars K
Du skal bare være opmærksom på at du skal betale det samme for det kort du vil bruge i dit nye TV som det du betaler for dit nuværende kort.

Hvis du anskaffer dig en ekstra Zaptor kan du få et slavekort til den til 99 kr. som indeholder samme kanaler som dit masterkort.